Fragen in Vorstellungsgesprächen bei Dell Technologies | Glassdoor.at

Schwer
Durchschnittl.
Leicht

Account Manager-Vorstellungsgespräch

Anonymer Mitarbeiter in Brüssel (Königreich Belgien)

Bewerbung

Ich habe mich auf Empfehlung eines Mitarbeiters beworben. Der Vorgang dauerte mehr als 4 Wochen. Vorstellungsgespräch absolviert bei Dell Technologies (Brüssel (Königreich Belgien)).

Vorstellungsgespräch

De sollicitatieprocedure verliep vlot, vragen kon je altijd stellen en het was duidelijk wat van de kandidaat werd verwacht. Kom zeker voorbereid en verklaar alle gaps die te vinden zijn in u cv, highlight enkele accomplishments die u reeds behaalde.

2. Hilfreich (2)

Sales Engineer-Vorstellungsgespräch

Anonymer Mitarbeiter in Amsterdam (Niederlande)
    Durchschnittl. Gespräch

(Übersetzt aus dem Englischen)

Bewerbung

Ich habe mich über einen Personalvermittler beworben. Der Vorgang dauerte 3 Wochen. Vorstellungsgespräch absolviert bei Dell Technologies (Amsterdam (Niederlande)).

Vorstellungsgespräch

Hele proces duurde 3 weken. Had 3 interviews: inhuurmanager, manager van inhuurmanager en manager van andere businessafdeling. Werknemer werkte heel snel: na laatste interview kreeg ik aanbod. Salarisonderhandelingen gingen soepel en 3 weken later had ik een nieuwe baan.

Fragen im Vorstellungsgespräch

• Moeilijk om te beantwoorden (als een principe, cliché): wat doe je binnen vijf jaar tijd?   Frage beantworten

Verhandlungsdetails

Ik kon onderhandelen. Het was het waard om te onderhandelen: Dell is een verkooporganisatie, ook voor zijn nieuwe aanwinsten(!) Hou in je gedachten dat tijdens een later stadium van je carriere het moeilijk is een hoger salaris te krijgen.

3. Hilfreich (1)

Solutions Consultant-Vorstellungsgespräch

Anonymer Bewerber im Vorstellungsgespräch in Amsterdam (Niederlande)
    Kein Angebot
    Negative Erfahrung

Bewerbung

Der Vorgang dauerte mehr als 4 Wochen. Vorstellungsgespräch absolviert im Februar 2016 bei Dell Technologies (Amsterdam (Niederlande)).

Vorstellungsgespräch

Uitgenodigd voor een gesprek, werd niet netjes voorgesteld, werd pas laat opgehaald vanaf de receptie. 30 minuten te laat. Bij het interview voelde ik me niet serieus genomen. En werden ook geen aantekeningen gemaakt

Sales Specialist-Vorstellungsgespräch

Anonymer Bewerber im Vorstellungsgespräch in Amsterdam (Niederlande)
    Kein Angebot

Bewerbung

Ich habe mich online beworben. Der Vorgang dauerte 7 Wochen. Vorstellungsgespräch absolviert im Jänner 2016 bei Dell Technologies (Amsterdam (Niederlande)).

Vorstellungsgespräch

via de recruitment website kun je je aanmelden, als je toegang hebt kun je een openstaande rol / vacature selecteren. Je wordt door een aantal webpagina's geleid, dit is wel vrij duidelijk gedaan.
    Je hebt hier de mogelijkheid om je CV en motivatie invullen alsmede als bijlage mee te sturen.

Wanneer je dit hebt gedaan, krijg je een automatische melding dat je sollicitatie in behandeling is genomen. Ik werd na een aantal weken telefonisch benaderd door een van de dames van recruitment, geen telefonisch interview maar om te vragen of ik nog geinteresseerd was in de functie bij Dell en om een afspraak te plannen.

De afspraak is ingepland na een aantal weken met de desbetreffende manager.
    Bij dit sollicitatie gesprek was alleen de manager aanwezig. Op zich prettig en persoonlijk gesprek, geen rare of moeilijke vragen.

Wel jammer dat je geen terugkoppeling krijgt wanneer je (blijkbaar) niet door bent n/d volgende ronde

marketing medewerker-Vorstellungsgespräch

Anonymer Mitarbeiter in Utrecht (Niederlande)

Bewerbung

Ich habe mich auf Empfehlung eines Mitarbeiters beworben. Der Vorgang dauerte mehr als 3 Monate. Vorstellungsgespräch absolviert im Jänner 2012 bei Dell Technologies (Utrecht (Niederlande)).

Vorstellungsgespräch

Het bedrijf ging grondig te werk met een aantal gesprekken die erg plezierig verliepen. Ook nog een gesprek bij mij thuis gehad over mijn achtergrond met een security bedrijf. Ik werd aan deze baan geholpen door een medewerker van dit bedrijf. Het proces duurde drie maanden. Ik heb gesproken met HR, mijn nieuwe manager en een van mijn toekomstige collegaas. Daarvoor ben ik naar Brussel gereden, Af en toe was het lang wachten op antwoord, maar uiteindelijk werd ik aangenomen.

Fragen im Vorstellungsgespräch

• Beschrijf in het kort wat je nieuwe werkzaamheden gaan inhouden   Frage beantworten

Wir haben für dieses Unternehmen keine weiteren Bewertungen in Niederländisch. Bewertungen anzeigen, die in der folgenden Sprache geschrieben sind: Englisch (2790), Portugiesisch (61), Französisch (21), Deutsch (12), Spanisch (6)

Verpassen Sie nicht Ihren Traumjob