Arbeitgeberbewertungen für Yelp | Glassdoor.at

Bewertungen für Yelp

Aktualisiert am 21. Aug 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

2184 Bewertungen gefunden

3.1
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
46%
Würden einem Freund empfehlen
75%
Befürworten Geschäftsführer
Yelp CEO Jeremy Stoppelman
Jeremy Stoppelman
1221 Bewertungen
  1. "Account Executive"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Account Executive in Hamburg
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Yelp gearbeitet ()

    Pros

    Das Team, das Office, die Atmosphäre und das Produkt

    Kontras

    Die Zielsetzung, ein Großteil des Managements, die Fluktuation und die Kommunikation

    Rat an das Management

    Arbeitet an euren Kommunikationsfähigkeiten!

    Yelp2018-01-21
  2. Hilfreich (1)

    "Unerfahrene Management"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Account Executive in Hamburg
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite bei Yelp (Vollzeit)

    Pros

    Viele intensives, gutes Klima unter den MA

    Kontras

    Ich hatte das Pech in einem Team zu sitzen mit einem strammer Führungsstil: Zucker, Brot & Pritche. Mein Sales Manager war weiblich und hatte und hat 0% Empathie!

    Rat an das Management

    Empathie, Empathie, Empathie!

    Yelp2016-12-02
  3. "Winning and Uplifting Culture"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Sales Manager in Washington, DC

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Yelp (Vollzeit)

    Pros

    I look forward to coming into work every day because of the people I have the opportunity to work with, and work for more importantly.

    Kontras

    With a growing office at times the snack selection changes , otherwise I have nothing bad to say at all.

    Yelp2019-08-21
  4. "Great place to learn and grow"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Sales Manager in New York, NY
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Yelp (Vollzeit)

    Pros

    - great work life balance - rigorous training program - able to fail fast and learn - close manager/rep interaction - amazing leadership - ability to get leadership experience at a young age

    Kontras

    - company transparency - organizational communication - limited marketing strategies

    Rat an das Management

    - better communication throughout the .org

    Yelp2019-08-21
  5. "Great Experience Overall, Great Snacks"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Account Executive in Chicago, IL
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Yelp (Vollzeit)

    Pros

    I think experiences here can vary. Overall all upper management has been very supportive of personal and team growth. My manager Kenan has helped me grow and has been a very strong leader for me and my team. I've learned a lot about sales. Overall the culture here is pretty great. Good work life balance. Lot's of organic snacks too which is always a plus.

    Kontras

    It's sales. There are ups and downs. It teaches you emotional intelligence and how to read and understand your prospects but you have to be willing to learn and a strong person in general.

    Yelp2019-08-21
  6. "Personal & Professional Growth"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Account Executive in Chicago, IL
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Yelp (Vollzeit)

    Pros

    Hyper accountability and consistent growth mindset from leadership.

    Kontras

    Culture suffers as a result of revenue focused goals, but the ERGs support movement in a positive direction.

    Rat an das Management

    Teams grow as a result of passionate and growing leadership.

    Yelp2019-08-21
  7. "Energetic Fast Paced Place to Work"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Junior Account Executive in Washington, DC
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Yelp als Vollzeit

    Pros

    Hands on Managers that are interested in helping everyone succeed at Yelp.

    Kontras

    More time for training

    Rat an das Management

    Keep doing the things you do to engage every person at help to help them feel a part of the Yelp family.

    Yelp2019-08-21
  8. "Great place to work, but falls just a little sort in the pay department."

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Senior Software Engineer in San Francisco, CA
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Yelp (Vollzeit)

    Pros

    great work culture, supportive management, freedom to work on things that you're interested in, very little bureaucratic overhead, high growth.

    Kontras

    Pay is a bit low

    Rat an das Management

    Pay more competitively

    Yelp2019-08-21
  9. "Best Call Center Experience EVER!!!"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Account Executive in Washington, DC
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Yelp als Vollzeit

    Pros

    Fast-Paced environment. What makes this place different is the understanding that upper-management has w/ dealing w/ the difficulties of the job description. The support that is offered is amazing.

    Kontras

    More diversity in management. So personal relations are more widespread. Everyone wants to know that their personal inhibitions are Fully understood by the people that manage them.

    Rat an das Management

    I think all of you understand what management is about. Keep up the great work!

    Yelp2019-08-19
  10. "Great Experience"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Local Sales Manager 
    Empfiehlt
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe bei Yelp gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    5 year employee. Sold the product for 3 years and transitioned over to management for remainder of my career. Great job out of college, teaches you skills that equip you for any sales career path you take thereafter. Fun culture and good perks. Takes care of employees. Overall good experience.

    Kontras

    This style of selling isn't for everyone and isn't easy. If you can master it then it can be very rewarding. Not for you if you aren't intrinsically competitive.

    Yelp2019-08-17
2184 Bewertungen gefunden