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Bewertungen für Yelp

Aktualisiert am 22. Februar 2018
1.403 Bewertungen

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VollzeitTeilzeit

3,2
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BewertungstrendsBewertungstrends
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Befürworten Geschäftsführer
Yelp Co-Founder & CEO Jeremy Stoppelman
Jeremy Stoppelman
851 Bewertungen

1.403 Mitarbeiter-Bewertungen

Sortieren: BeliebtheitSterneDatum

  1. „Account Executive”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Account Executive in Hamburg (Deutschland)
    Ehem. Mitarbeiter - Account Executive in Hamburg (Deutschland)
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe bei Yelp gearbeitet (mehr als ein Jahr)

    Pros

    Das Team, das Office, die Atmosphäre und das Produkt

    Kontras

    Die Zielsetzung, ein Großteil des Managements, die Fluktuation und die Kommunikation

    Rat an das Management

    Arbeitet an euren Kommunikationsfähigkeiten!


  2. „Unerfahrene Management”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Account Executive in Hamburg (Deutschland)
    Akt. Mitarbeiter - Account Executive in Hamburg (Deutschland)
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Yelp

    Pros

    Viele intensives, gutes Klima unter den MA

    Kontras

    Ich hatte das Pech in einem Team zu sitzen mit einem strammer Führungsstil: Zucker, Brot & Pritche. Mein Sales Manager war weiblich und hatte und hat 0% Empathie!

    Rat an das Management

    Empathie, Empathie, Empathie!


  3. „Account Executive”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei Yelp gearbeitet

    Pros

    My experience at Yelp was great! My manager Nabil was amazing. Loved working with him and helping him hit his team quota. If you have a legit manager like Nabil this place is not that bad.

    Kontras

    Pay - you don't make any money. Base salary is the lowest in the bay area. Even when you close deals you get hit with charge backs.

    You need to close a minimum of 12 grand to start earning commission.

    Business owners hate us.

    Stop the music. It's a joke. We are not zoo animals.

    Rat an das Management

    Be more professional.


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  5. „Account Executive”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Account Executive in San Francisco, CA (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Ehem. Mitarbeiter - Account Executive in San Francisco, CA (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose

    Ich habe in Vollzeit bei Yelp gearbeitet (mehr als ein Jahr)

    Pros

    Has a start up vibe in that every thing is still being figured out and there are way to create your own position.

    Kontras

    Very transactional sale. So be prepared to grind a lot. Management is still getting figured out so be prepared to work rouge.

    Rat an das Management

    Give the managers a small quota. Nothing big just like a deal or 2. What I respected about my manager in Yelp Advertising is that he has done the job and succeeded at it. Yelp Wifi management has only slightly sold the product. I'd feel a more sense of leadership if they were in the trenches and could get more empathy on what the reps were feeling. Not to mention the objections.


  6. Hilfreich (1)

    „Good experience / high pressure sales environment”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Sales in San Francisco, CA (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Ehem. Mitarbeiter - Sales in San Francisco, CA (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei Yelp gearbeitet (Über 3 Jahre)

    Pros

    Competitive sales culture, snacks, good work life balance, good commission structure

    Kontras

    High volumes sales cold calling


  7. Hilfreich (2)

    „Excellent people, amazing product”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Associate Director in Remote, OR (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Akt. Mitarbeiter - Associate Director in Remote, OR (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Yelp (Über 8 Jahre)

    Pros

    I've worked for Yelp for over 9 years now. What keeps me here?
    1. The people are fantastic. Smart, creative, driven, committed, tenacious, and playing well with others. The people at Yelp far exceed those at any other company. It speaks a lot to the culture that people stick around so long here.
    2. The product is fantastic. How often can you work for a for-profit and honestly say that you work toward making the world a better place every day? I believe strongly that Yelp helps people live and eat better, save money, and most importantly, helps build strong local economies.

    Kontras

    I don't have a lot of cons to share. As Yelp has scaled from a startup we have experienced plenty of speed-bumps. The learning curve is steep. We've had issues with motivation, communication, and siloed teams. However any time we hit any of these bumps in the road, much effort is taken to fix it. Which really results in a positive atmosphere, in the end. Toxicity, if it exists, doesn't last. No company is immune to this, the key to success is a senior management team that's willing to recognize problems and address them head on. And we have that here.

    Rat an das Management

    Keep innovating, keep motivating, keep focusing on the people and the culture. It's working well.


  8. „Easiest interview I have ever had.”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Account Executive in Chicago, IL (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Akt. Mitarbeiter - Account Executive in Chicago, IL (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Yelp (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    40k starting salary without having to do any work.
    Hot girls work there.
    15 days of PTO.
    Great healthcare.
    Two months of paid training.

    Kontras

    You have to call strangers and ask them to do business with you. There is very little room for growth. You have to work at merchandise mart.

    Rat an das Management

    Start taking more interest in employees success.


  9. „Would Recommend”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt

    Ich habe in Vollzeit bei Yelp gearbeitet

    Pros

    Yelp was a great place to work. My coworkers were smart, interesting, helpful, and friendly. I really enjoyed my time there.

    Kontras

    I'm sure there were cons, but none come immediately to mind.


  10. „Great company to progress your career”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Account Executive in San Francisco, CA (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Ehem. Mitarbeiter - Account Executive in San Francisco, CA (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich habe in Vollzeit bei Yelp gearbeitet (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    Great attention to detail on training employees for workplace discipline. If you haven't established a career in business or sales yet, this would be a great place to gain the mental fortitude and strategic persistence required to excel at any job in those industries.

    Kontras

    Intimidating baseline metrics, not a lot of praise for hitting output goals. Very low pay, which would not have been too bad if the compensation for commission was clarified much earlier on - even after the first few months in it was still a mystery to the whole class on how chargebacks worked.

    Rat an das Management

    Adjust the baseline metrics - or make it tiered in some way - or make sure to train managers more on celebrating output and promoting success.


  11. Hilfreich (1)

    „Great Company”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Account Executive in Scottsdale, AZ (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Akt. Mitarbeiter - Account Executive in Scottsdale, AZ (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite bei Yelp (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    Pros: Culture, Product, Service, Free food

    Kontras

    Base, Parking, Dial requirements, Service


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