Arbeitgeberbewertungen für Yell | Glassdoor.at

Glassdoor verwendet Cookies um ein optimales Nutzererlebnis zu ermöglichen. Indem Sie fortfahren stimmen Sie unserer Nutzung von Cookies zu. OK | Mehr erfahren

Bewertungen für Yell

Aktualisiert am 14. Dezember 2017
271 Bewertungen

Filter

Filter

VollzeitTeilzeit

4,4
StarStarStarStarStar
BewertungstrendsBewertungstrends
Würden einem Freund empfehlen
Befürworten Geschäftsführer
Yell UK CEO Richard Hanscott
Richard Hanscott
162 Bewertungen

271 Mitarbeiter-Bewertungen

Sortieren: BeliebtheitSterneDatum

  1. „Professional Company”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Digital Sales Executive in Swansea, Wales (Vereinigtes Königreich)
    Akt. Mitarbeiter - Digital Sales Executive in Swansea, Wales (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Yell (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    Highly professional company with a great Infrastructure and benefits.

    Kontras

    Can be long working hours.

    Rat an das Management

    Keep up the good work!


  2. „I have been working at Yell full-time”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Yell (Über 5 Jahre)

    Pros

    The managers, the environment, bonus & leave early on Fridays.

    Kontras

    Targets some times too high


  3. „Very good company to work for. Would recommend to anyone.”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Senior Account Manager in Telford, England (Vereinigtes Königreich)
    Akt. Mitarbeiter - Senior Account Manager in Telford, England (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Yell (Über 5 Jahre)

    Pros

    The work life balance is very good and you have the chance to earn as much as you want if you are willing to go the extra mile.

    Kontras

    No real cons working here. Some processes are frustrating but nothing that's a real "con" I can't think of any real cons.

    Rat an das Management

    Keep up the good work. The management structure is brilliant and everyone has an open door policy and are more than approachable.


  4. Sind diese Infos hilfreich? Die Community freut sich über jeden Beitrag – Bewertung hinzufügen (anonym)


  5. „Great Place to work”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Digital Marketing Manager in Birmingham, England (Vereinigtes Königreich)
    Akt. Mitarbeiter - Digital Marketing Manager in Birmingham, England (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Yell (mehr als ein Jahr)

    Pros

    The managers, the environment, bonus & leave early on Fridays.

    Kontras

    The thought of not hitting target.

    Rat an das Management

    Great environment, Martin is a great department manager! Keep it up.

    Antwort von Yell

    10. Dez 2017 – Head of Customer Onboarding

    Thank you for the review, we are pleased to hear that you feel this is a great place to work and we will pass on your feedback to Martin.


  6. „Great place to work”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Manager in Reading, England (Vereinigtes Königreich)
    Akt. Mitarbeiter - Manager in Reading, England (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Yell (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    Great people, decent pay and good work/life balance.

    Kontras

    The apatite to improve quickly leads to things being rushed.

    Rat an das Management

    Have a clear plan for the year and don't underestimate effort and time required to deliver.


  7. „Sinking Ship”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Product Support Specialist in Reading, England (Vereinigtes Königreich)
    Ehem. Mitarbeiter - Product Support Specialist in Reading, England (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei Yell gearbeitet (mehr als ein Jahr)

    Pros

    Yell is a good for getting experience which will help you get your next job
    Easy to move to different departments
    Friendly people
    You finish work promptly and rarely go home thinking about it

    Kontras

    Alot of redundancies followed by hiring more people
    Not really progression chances, you can only move sideways mostly
    Can be very cliquey. Mostly between managers

    Rat an das Management

    Pay more attention to your staff


  8. „Great place to work”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Yell (Über 10 Jahre)

    Pros

    Leadership focus people pay challenges

    Kontras

    Happy with everything. Great place to work.

    Rat an das Management

    Keep up the hard work and support


  9. „South London Premise”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Premise in London, England (Vereinigtes Königreich)
    Akt. Mitarbeiter - Premise in London, England (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Yell (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    I am so happy in my role. The company is the best to work for, my team are truley wonderful, and my manager is an expert at what she does.

    Love it here!!

    Kontras

    Long hours, but this is so that you are prepared for every call and understand each business fully. Making you the 'Top Gun' standard that Yell expect.

    Antwort von Yell

    10. Dez 2017 – Head of Customer Onboarding

    Thank you for the review, it’s great to hear that you are enjoying your role with us and that you have a wonderful team and Manager. We understand that at times the working hours can be long but as... Mehr


  10. „Web Support Specialist”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter

    Ich habe in Vollzeit bei Yell gearbeitet (Über 3 Jahre)

    Pros

    Higher pay than other employers

    Kontras

    No work life balance and lots of management transfers

    Antwort von Yell

    10. Dez 2017 – Head of Customer Onboarding

    Hi,

    Thank you for the review, it isn’t clear from the review when you left the business, but we are pleased to hear that your experience was a positive one.

    In terms of your feedback one of... Mehr


  11. „Reviews don't tell the full story”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Yell (Über 3 Jahre)

    Pros

    most of the staff are great people, who try to make work enjoyable and work hard with what products, skills and resources are available

    Kontras

    sales - double glazing salesmen at the best (not always the sales teams fault)
    production - dont believe the recruitment ads, you are to be a grunt, trained on the minimum needed, you are not website designers, you fill in forms and off to India it goes to have a template filled out to your instructions.

    ever increasing targets that make no sense...

    i could go on and on.

    i implore and applicants to think again, this is not the employer they make themselves look.

    Rat an das Management

    get your heads out the sand, look at what your changes are doing, accept the products aren't good value and that's the main reason the Net Promoter Score (NPS) is so low, stop making changes for the sake of it and to justify your employment


271 von 278 Bewertungen angezeigt
Filter zurücksetzen