Arbeitgeberbewertungen für Yell | Glassdoor.at

Glassdoor verwendet Cookies um ein optimales Nutzererlebnis zu ermöglichen. Indem Sie fortfahren stimmen Sie unserer Nutzung von Cookies zu. OK | Mehr erfahren

Bewertungen für Yell

Aktualisiert am 17. Oktober 2017
257 Bewertungen

Filter

Filter

VollzeitTeilzeit

4,5
StarStarStarStarStar
BewertungstrendsBewertungstrends
Würden einem Freund empfehlen
Befürworten Geschäftsführer
Yell UK CEO Richard Hanscott
Richard Hanscott
150 Bewertungen

257 Mitarbeiter-Bewertungen

Sortieren: BeliebtheitSterneDatum

  1. „Digital Account Manager”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Digital Account Manager in Poole, England (Vereinigtes Königreich)
    Akt. Mitarbeiter - Digital Account Manager in Poole, England (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich arbeite in Vollzeit bei Yell (mehr als ein Jahr)

    Pros

    Great earning potential. Training course is thorough and extremely helpful with a good support system and high level of standards. Good flexibility

    Kontras

    None I can think of

    Rat an das Management

    n/a


  2. „great employer & team”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Reading, England (Vereinigtes Königreich)
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Reading, England (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Yell (mehr als ein Jahr)

    Pros

    fun & hard working environment

    Kontras

    always busy - but in a positive way


  3. „Yell - simply brilliant”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Account Manager in London, England (Vereinigtes Königreich)
    Akt. Mitarbeiter - Account Manager in London, England (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Yell (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    Best training course ever been on

    Kontras

    None at all to my knowledge

    Rat an das Management

    Keep doing what your doing


  4. War das hilfreich? Die Community freut sich über jeden Beitrag – Bewertung hinzufügen (anonym)


  5. „Working at Yell”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Digital Account Manager in London, England (Vereinigtes Königreich)
    Akt. Mitarbeiter - Digital Account Manager in London, England (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Yell (mehr als ein Jahr)

    Pros

    Yells a brilliant company to work for, I have learnt a huge amount over the last few months working as a Digital Account Manager. The recruitment process through to the 8 week onboarding was very professional throughout, people generally want you to succeed, and give you all the tools and help that you need. The products are fantastic, and overall its a great company to work for.

    Kontras

    I cannot think of downsides at the moment, if your happy to put the hours in and follow the process, you are rewarded accordingly.

    Rat an das Management

    keep doing a great job, developing people, and developing great products!


  6. „Tele Marketing Consultant”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Tele Marketing Cnsulant in Belfast, Nordirland (Vereinigtes Königreich)
    Akt. Mitarbeiter - Tele Marketing Cnsulant in Belfast, Nordirland (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Yell (Über 3 Jahre)

    Pros

    Great atmosphere and working environment with great bonus potential

    Kontras

    Continuous development of training .

    Rat an das Management

    Keep going the way were going


  7. „Still here after 25 years!”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Senior Talent & Development Consultant in Reading, England (Vereinigtes Königreich)
    Akt. Mitarbeiter - Senior Talent & Development Consultant in Reading, England (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Yell (Über 10 Jahre)

    Pros

    I started working at (then) Yellow Pages on a 4 week contract doing data entry over 25 years ago. Somehow I never left, and am now a Talent & Development Consultant. I've been part of the business' transformation from print giant to the UK's largest digital advertising agency for SMEs, particularly in the area of training. This has included a lot of training & development to be able to perform this role. It's been at turns challenging, exciting , occasionally infuriating, but never boring. As anyone who has been here this long will testify, it's the people who make the business: The dedication of trying to provide the best advertising solutions for SMEs runs right through the company and has kept us going through good times and not so good.

    Kontras

    It has taken a while for us as a business to truly understand that we are no longer the dominant force with a captive audience but one competitor in a fierce and fast moving marketplace: Some projects and initiatives have frustrating idiosyncrasies which can make delivery challenging. We are still learning to operate outside of traditional work siloes, and challenging things that have been done a certain way for so long that no one can remember why can be frustrating. But it makes it fun, too. We are also completely addicted to TLAs (Three Letter Acronyms)

    Rat an das Management

    Keep listening to your people


  8. „No job but great experience”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Digital Consultant in Peterborough, England (Vereinigtes Königreich)
    Akt. Mitarbeiter - Digital Consultant in Peterborough, England (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Yell (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    Brillitant Recruiter
    Great product range
    Easy going recruitment process
    Good basic pay
    Great company perks

    Kontras

    Unorthodox personality test...They looked past this based on results from accompanied assessments.

    Rat an das Management

    FAITH FINNEY helped me through my journey with the recruitment process. It was great to see the recruitment process was different from the traditional methods. I didn't get the pleasure to work with the Senior team but upon meeting the RSM and Team manager, I can see them being very supportive and approachable.


  9. „Tele Marketing Consultant”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Tele Marketing Consultant in Belfast, Nordirland (Vereinigtes Königreich)
    Akt. Mitarbeiter - Tele Marketing Consultant in Belfast, Nordirland (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Yell (mehr als ein Jahr)

    Pros

    Overall great company to work for.

    Kontras

    Despite me personally struggling there isn't any!

    Rat an das Management

    Keep up the good work!


  10. „Great place to work”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Reading, England (Vereinigtes Königreich)
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Reading, England (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Yell (mehr als ein Jahr)

    Pros

    Open, friendly flexible - people really do work by the values

    Kontras

    Compared to experience at other organisations, there are none really.

    Rat an das Management

    Keep doing what you are doing - it is working well


  11. „Great place to work”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Sales Manager in Belfast, Nordirland (Vereinigtes Königreich)
    Akt. Mitarbeiter - Sales Manager in Belfast, Nordirland (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Yell (Über 3 Jahre)

    Pros

    Fantastic Team
    Strong Leadership
    Positive working atmosphere
    Committed staff
    Supportive line manager
    Good reward package
    Constantly challenged to progress
    Professional working environment

    Kontras

    Office needs to be bigger
    More parking spaces needed

    Rat an das Management

    Reward/Recognition for Managers is important


257 von 264 Bewertungen angezeigt
Filter zurücksetzen