Bewertungen für Uber Customer Service Representative | Glassdoor.at

Uber Bewertungen für Customer Service Representative

Aktualisiert am 12. Sep 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

96 Bewertungen gefunden

4.2
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
77%
Würden einem Freund empfehlen
100%
Befürworten Geschäftsführer
Uber CEO Dara Khosrowshahi
Dara Khosrowshahi
23 Bewertungen
  1. „A great place to work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Limerick, Limerick
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Uber (Vollzeit)

    Pros

    Excellent working culture, fair salary, great management team, many perks.

    Kontras

    Work life balance can be difficult with a 10 hour shifts

    Rat an das Management

    Keep doing what you are doing!

    Uber2019-09-10
  2. „Great place to work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Uber (Vollzeit)

    Pros

    Great work culture and quarterly bonuses

    Kontras

    None that I can think off. It’s a cool place.

    Uber2019-09-09
  3. „Great place”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative 
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Uber als Vollzeit

    Pros

    Great place to work in

    Kontras

    Policies and quality make your daily job harder to be performed

    Uber2019-09-12
  4. „fun workplace”

    SternSternSternSternStern
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative 

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Uber gearbeitet (Teilzeit)

    Pros

    amazing people and free lunch

    Kontras

    fast turn over of employees.

    Uber2019-08-13
  5. Hilfreich (3)

    „Great on Paper, Not in real life - Limerick COE, Ireland”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Limerick, Limerick
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Uber gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Some of the benefits - ie. healthcare, free lunches, summer parties, etc.

    Kontras

    I’ve never been so let down by a company in my life. I was there years, and was repeatedly stabbed in the back, and refused promotions - for no reason. I literally had one hiring manager email me to say that the reason I wasn’t going forward for a promotion, is because she didn’t like the colour of the font I used in my application. (And yes, I have that in writing). I was lied to repeatedly about promotions -... they only care about the handful of people who are besties with team leads and managers. To the point where they’ll cover up felony convictions and give people promotions as a bribe to keep them quiet. They use the tenured agents as pack mules and then reward them with nothing - no bonuses or salary increases for your length of time there, your just paid the same as someone walking in the door. They’re now restructuring the entire building and despite promises of no one being let go - they’re downsizing every team. Tenured agents are being pushed to lower level teams without reason - just because management don’t like them for whatever reason. I had one team lead confirm to me that one reason I was never considered for promotion was because the team manager had a personal vendetta against me, and had just decided she didn’t like me. To the point where she let a false allegation be lodged against me and I was taken for disciplinary - even though I had proof from other supervisors and management that it didn’t happen. But said manager flat out said she didn’t care, and listened to the false allegation anyway. Some of the teams deal with incredibly difficult and sensitive cases, and hardly any support is given to CSRs, let alone the sufficient training. And if there is a tenured CSR trained, they’ll force the case to someone else with a better job title and give the other person all the credit. I left on horrible terms - promised a promotion in the interview, only to be told I never stood a chance afterwards. Left crying in the meeting, and the manager didn’t care - just harped on about how brilliant the other candidates were. They don’t care about you. The building has gone from <100 to 500+ in less than 3 years - to them you’re just a number. It all seems great on paper until you walk in the door and realise the reality of what’s going on. It’s absolutely appalling.

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    Actually consider the tenure of your staff, and what they bring to the business. And quit with the favouritism. Also, really need to address work life balance, hours and the entire building structure. Fake promises and leaked secrets to the “in crowd” makes for a horrible working environment. Also, if someone reports bullying or harassment - take notice, don’t strike it off because they’re not your favourite. And... if you promise a promotion - see through. Don’t leave a person’s life in tatters and force them out the door.

    Mehr anzeigen
    Uber2019-07-30
  6. „Amazing amazing amazing”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative 
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Uber gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    I worked here for over a year and I adored it! The people are your family here and the company culture is brilliant. The benefits are also excellent!

    Kontras

    The one and only con is work life balance due to shift work!

    Uber2019-06-04
  7. „Average”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. befristeter Mitarbeiter - Customer Service Representative in Toronto, ON
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Uber gearbeitet ()

    Pros

    - Cool Office - Surrounded by high-performing people

    Kontras

    - very cliquey. as a contract worker, there were complaints by the full time managers for taking from the office snacks - cut throat culture, zero regard for uber drivers.

    Uber2019-05-30
  8. „Best Job Ever”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Kraków
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Uber als Vollzeit

    Pros

    Great vibe in office, lot of out of job activities, fine benefits program.

    Kontras

    I do not see any huge cons, for me the salary system could be more visible (not sure if it depends on Uber or state), i have also heard that career paths is not so clear as on other companies (can not confirm for sure because I am working 3 months.

    Uber2019-05-06
  9. „Great work Environment”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Limerick, Limerick
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Uber als Vollzeit

    Pros

    -Management do their best to make sure you are trained properly and offer alot of support -Good salary -Uber has a positive work environment -Uber offer health insurance for employees

    Kontras

    I can't think of any downsides

    Uber2019-04-29
  10. „Good entry position”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Limerick, Limerick
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Uber als Vollzeit gearbeitet

    Pros

    Great food, gym membership, great social life, very positive place to work.

    Kontras

    Long hours, shift work, tedious sometimes

    Uber2019-05-02
96 Bewertungen gefunden