Arbeitgeberbewertungen für U.S. Cellular | Glassdoor.at

Glassdoor verwendet Cookies um ein optimales Nutzererlebnis zu ermöglichen. Indem Sie fortfahren stimmen Sie unserer Nutzung von Cookies zu. OK | Mehr erfahren

Bewertungen für U.S. Cellular

Aktualisiert am 20. April 2018
1.288 Bewertungen

Filter

Filter

VollzeitTeilzeit

3,4
StarStarStarStarStar
BewertungstrendsBewertungstrends
Würden einem Freund empfehlen
Befürworten Geschäftsführer
U.S. Cellular President & CEO Kenneth R. Meyers
Kenneth R. Meyers
448 Bewertungen

1.288 Mitarbeiter-Bewertungen

Sortieren: BeliebtheitSterneDatum

  1. „Good Job”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Retail Wireless Consultant in Wilmington, NC (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Akt. Mitarbeiter - Retail Wireless Consultant in Wilmington, NC (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei U.S. Cellular (Über 3 Jahre)

    Pros

    Solid Pay
    Great Culture
    Always Improving the way the company operates
    Benefits: health, vision, life, 401k match, fsa, pension, loads more

    Kontras

    Politics in advancement
    Paying new hires more than experienced associates
    Commission restructures are often not favorable
    Sales quotas often too high and creates a sense of no job security

    Rat an das Management

    Don’t advance people because they play the game. Advance people because they can bring value.


  2. „My review”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Retail Sales Consultant in Dubuque, IA (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Ehem. Mitarbeiter - Retail Sales Consultant in Dubuque, IA (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Ich habe in Teilzeit bei U.S. Cellular gearbeitet (Über 3 Jahre)

    Pros

    Great Benfits
    Competitive pay
    Flexible for students

    Kontras

    Constant changing commission structure
    No sick time for part time

  3. „Great Company”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei U.S. Cellular

    Pros

    Great Company, Awesome atmosphere, able to perform with your own tools and creative selling mechanics.

    Kontras

    Management can sometimes be too easy on everyone.

    Rat an das Management

    Follow up and advise others to follow through with their work, it makes it easier on everyone else.


  4. „Good place to start a career.”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Retail Wireless Consultant in Milwaukee, WI (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Ehem. Mitarbeiter - Retail Wireless Consultant in Milwaukee, WI (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei U.S. Cellular gearbeitet (mehr als ein Jahr)

    Pros

    Good pay. Commission isn't capped. Managers at store were awesome. Great coworkers. Friendly customers most of the time. Great benefits.

    Kontras

    Traveling area manager was terrible. Sales goals that were sometimes unattainable. Lack of advancement opportunities. Programs used by employees felt very archaic even when it was new programs.


  5. „Retail Wireless Consultant”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei U.S. Cellular (Über 3 Jahre)

    Pros

    Great Benefits
    Good environment

    Kontras

    Can be extremely strict
    Sometimes hard to hit quotas


  6. „Senior Discrimination happens all over the company”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Manager in Chicago, IL (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Akt. Mitarbeiter - Manager in Chicago, IL (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Negativ Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei U.S. Cellular (Über 5 Jahre)

    Pros

    Great pay and the benefits are pretty good.

    Kontras

    In my department alone seniors are treated poorly. USCC management looks the other way and tries to get seniors to retire or fire them. USCC managers are so bold they call in seniors regularly and threaten them during reviews . They hire these younger managers to do there nasty work of getting rid of seniors. They assign seniors goals that they no can't be accomplish so they can say they are not performing. If you go to HR they will make it harder on you. I have never been treated so poorly. I blame this on the executive .

    Rat an das Management

    Treat seniors with respect and do not try to run them out.


  7. Hilfreich (1)

    „Retail Wireless Consultant”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Retail Wireless Consultant
    Ehem. Mitarbeiter - Retail Wireless Consultant
    Empfiehlt

    Ich habe in Teilzeit bei U.S. Cellular gearbeitet (mehr als ein Jahr)

    Pros

    Flexible part-time schedule, good team dynamic in-store

    Kontras

    Changes in comp plan lowering income, micromanagement on selling methods

    Rat an das Management

    Leave people to sell in the way they sell best. Pay for results, not following some arbitrary over-complicated sales process

  8. „Planning Engineer”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei U.S. Cellular gearbeitet

    Pros

    My team had a great attitude and a good mix of technical work and business work.

    Kontras

    Started having unrealistic timelines without being more lenient on possible mistakes or needed re-work.


  9. „CEO of Agent stores treat us like slaves”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Sales Associate in Burlington, WI (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Ehem. Mitarbeiter - Sales Associate in Burlington, WI (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Negativ Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei U.S. Cellular gearbeitet (Über 3 Jahre)

    Pros

    Nice hours and holidays off.

    Kontras

    Getting yelled at by Customers, Managers, and the CEO. (especially when you work for a Agent location) Managers never do anything along with the CEO. All the legwork is put on the sales people. CEO gets flustered easily and throws temper tantrums instead of just fixing the issue at hand. However because they are the CEO no work will be done by them instead they will just complain and moan about it not being done and how we're terrible associates.

    Rat an das Management

    Management is okay most of it is passed down from the CEO. Advice to the CEO would be to quit getting into your emotions. If its not costing you money and its something small be a big girl and control your emotions instead of taking out on employees.


  10. „Not Bad”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Authorized Sales Agent
    Akt. Mitarbeiter - Authorized Sales Agent
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei U.S. Cellular (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    It can be a high-pressure atmosphere, but that is to be expected in a sales position.

    Kontras

    Cons are the same as most other jobs. Sometimes its hard to drive traffic in low traffic areas.


1.288 von 1.313 Bewertungen angezeigt
Filter zurücksetzen