Arbeitgeberbewertungen für U.S. Cellular | Glassdoor.at

Bewertungen für U.S. Cellular

Aktualisiert am 18. August 2018
1.326 Bewertungen

Filter

Filter

VollzeitTeilzeit

3,4
StarStarStarStarStar
BewertungstrendsBewertungstrends
Würden einem Freund empfehlen
Befürworten Geschäftsführer
U.S. Cellular President & CEO Kenneth R. Meyers
Kenneth R. Meyers
468 Bewertungen

1.326 Mitarbeiter-Bewertungen

Sortieren: BeliebtheitSterneDatum

  1. „Sales Manager”

    StarStarStarStarStar
    Ehem. Mitarbeiter - Sales Manager in Saint Louis, MO (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Ehem. Mitarbeiter - Sales Manager in Saint Louis, MO (Vereinigte Staaten von Amerika)

    Ich habe bei U.S. Cellular gearbeitet (mehr als ein Jahr)

    Pros

    The culture US Cellular breeds is great!

    Kontras

    There is a lot of travel for management.


  2. „Great Place To Work”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Retail Wireless Consultant in Milwaukee, WI (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Akt. Mitarbeiter - Retail Wireless Consultant in Milwaukee, WI (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Teilzeit bei U.S. Cellular (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    You are in control of how much extra money you make in addition to your hourly wage. Even as a part-time worker, you can make great money. Management is great and are hands on when you need them.

    Kontras

    Retail hours
    You have goals you must meet
    Ever changing commission structure

    Rat an das Management

    N/A

  3. „Needs improvement”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Waukesha, WI (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Waukesha, WI (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei U.S. Cellular (Über 3 Jahre)

    Pros

    Breaks and lunches. Quarterly bonuses, people and coaches.

    Kontras

    Now we have to sell and position accessories. That puts the customer in more debt with a bill that they already cannot afford.

    Rat an das Management

    Stop the micromanagement.


  4. „No Longer Care About Work Life Balance”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Sales Associate in Washington, NC (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Ehem. Mitarbeiter - Sales Associate in Washington, NC (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Negativ Geschäftsführer

    Ich habe in Teilzeit bei U.S. Cellular gearbeitet (Über 3 Jahre)

    Pros

    -Tuition Reimbursement
    -Free phone
    -Room to grow in the company

    Kontras

    -Management does not care about employees
    -Dysfunctional POS and overall sales system
    -Demanding that you work even during times of extreme personal duress (ie they tried to write me up for going to my grandfather's funeral when the company policy actually states that you should be getting PAID for bereavement)

    Rat an das Management

    Be empathetic--if someone is in a car accident, a relative dies, or they're sick ask them how they're doing and if there's anything you can do to help. Not "well, how soon can you get to work?"


  5. „Great place to work”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei U.S. Cellular (Über 10 Jahre)

    Pros

    culture, salary, benefits, rewarding, great peers

    Kontras

    would love to see more opportunity to work remote (for positions where it would make sense)


  6. Hilfreich (2)

    „Invest In Technology so Associates can invest in customer”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Part Time Sales Associate in Des Moines, IA (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Akt. Mitarbeiter - Part Time Sales Associate in Des Moines, IA (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt
    Negative Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Ich arbeite in Teilzeit bei U.S. Cellular (mehr als ein Jahr)

    Pros

    Enjoyable company to work for as a frontline salesman. There is a degree of pressure to perform, but it is not cut throat by any means. Competitive atmosphere that is healthy between associates. Benefits you could raise a family with and much more depending on how good the store/management is that you work with.

    Kontras

    Absolutely awful computer system that is slower than your grandma's dial-up from 1998. Seriously. The most stressful part of the job will not be customers, it will be the computer system being so slow to the point that the customers will wonder why you are staring at the screen for over 5 minutes (because that is the minimum time it takes to process a single order) just to change their phone number (a task that would probably take ~1 minute at other *cough* *cough* places)

    Rat an das Management

    Management, company culture, and how the company values their associates is honestly near flawless. It is just really hard to get excited about the company when your main function (to process orders on a computer system made of strings and rubber bands) is your biggest barrier to exceeding in your job.


  7. Hilfreich (1)

    „Collaborate and comfortable work place. Employee work life balance is promoted.”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - User Experience Architect in Chicago, IL (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Akt. Mitarbeiter - User Experience Architect in Chicago, IL (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei U.S. Cellular (Über 5 Jahre)

    Pros

    Good work life balance, undergraduate and graduate reimbursement.

    Kontras

    Company is not one for implementing change, attempting to innovate will be a uphill battle, company has difficultly in creating incentives for employees to stay.

    Rat an das Management

    Ensure compensation equates to work responsibilities and internal promotions salaries match that of external hires. Main cause company looses talent.

  8. „Ever Evolving”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Sales Manager
    Akt. Mitarbeiter - Sales Manager
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei U.S. Cellular (Über 10 Jahre)

    Pros

    This company has always done the right thing for the customers and employees. The decisions that they make are not easy, and do their best to balance the work load.

    Kontras

    At times, it can appear that the work load is too much, but compared to similar positions at other companies, the responsibilities are on par.

    Rat an das Management

    Give credit where credit is due. Appreciate your employees. Recognize them on a consistent basis.


  9. Hilfreich (1)

    „Leaders”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in North Chicago, IL (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in North Chicago, IL (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei U.S. Cellular gearbeitet (Über 5 Jahre)

    Pros

    Benefits and compensation-The CEO is old school and respectable, yet to dependent on the field VP’s and their treatment of front line leaders.

    Kontras

    Ineffective channel VP’s with business professionalism & ethics opportunities. VP who oversees the channel VPs is a financial drain on a the company.

    Rat an das Management

    Hold your VP’s accountable to be ethical and professional in their treatment of associates. Specifically business channel.


  10. „Overall, not bad”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich arbeite in Vollzeit bei U.S. Cellular

    Pros

    Great atmosphere, benefits and nice base pay..

    Kontras

    Hours are all over the place and new comission structure is making hitting a nice commission payout much tougher


1.326 von 1.355 Bewertungen angezeigt
Filter zurücksetzen