Arbeitgeberbewertungen für Square | Glassdoor.at

Bewertungen für Square

Aktualisiert am 21. Okt 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

4.0
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
80%
Würden einem Freund empfehlen
85%
Befürworten Geschäftsführer
Square CEO Jack Dorsey
Jack Dorsey
361 Bewertungen
  1. „Can't complain”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Software Engineer 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei Square (Vollzeit)

    Pros

    Worked here for a few years, it's a pretty good place to work.

    Kontras

    Less exciting as it grows.

    Square2019-10-17
  2. „Great job”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Success Specialist in Saint Louis, MO
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Square gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Great culture and benefits. Support from management and awesome work-life balance.

    Kontras

    Monotonous work and they constantly move the ball on expectations.

    Square2019-10-08
  3. „Lots of perks, lots of pressure”

    SternSternSternSternStern
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Success Advocate 

    Ich habe bei Square gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Coworkers are nice. Lots of food and great health coverage.

    Kontras

    Constant emphasis on arbitrary and inaccurate metrics. Always changing procedures with poor communication between departments. Will terminate staff at will which creates a tense atmosphere where you feel expendable.

    Square2019-10-20

    Reaktion von Square

    October 21, 2019Talent Brand Manager

    Thank you for taking the time to share your feedback with us. We value your concerns and have passed them along to the appropriate parties.

  4. „Great place to work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Success in San Francisco, CA
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Square gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    flexibility career evolution diversity work smart mindset

    Kontras

    did not find any inconvenients

    Square2019-10-04
  5. „lovin' it!”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Can't Say in San Francisco, CA
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Square (Vollzeit)

    Pros

    As always, your experience will depend on your team. I got lucked out with my manager. Comp is good. Free food is good. Working in the fintech space is also very interesting.

    Kontras

    Growing pain. Product features are developed across multiple teams now.

    Rat an das Management

    Pay attention to growing bureaucracy

    Square2019-09-27
  6. „Great Tier 2 tech company”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Software Engineer in San Francisco, CA
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Square (Vollzeit)

    Pros

    exciting mission. Collaborative coworkers. Lots of interesting technical challenges.

    Kontras

    direction changes can happen rapidly. Derailing sprint teams

    Square2019-09-26
  7. „I would say it’s ok”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - PQ Customer Success Advocate in Saint Louis, MO
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Square (Vollzeit)

    Pros

    -gq and pq are great. It’s if you try to go outside of that it sucks. My leads have always been super nice. Can get more then normal days off if you know how to.

    Kontras

    Getting out of customer success is hard. Other teams hire mostly externals and that in it self is hurtful. They had a weird mass firing of the cash team that was weird. 60 plus people fired but none of the leads were. Idk just all around uncomfortable.

    Square2019-10-10
  8. „Excellent place to work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Privacy in New York, NY
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Square (Vollzeit)

    Pros

    Great benefits, cool offices, fast pace, interesting work

    Kontras

    I don't have any cons to share

    Square2019-09-19
  9. Hilfreich (2)

    „Decrease in Transparency”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Associate Account Manager in Saint Louis, MO
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Square (Vollzeit)

    Pros

    Great benefits and great people

    Kontras

    Lack of transparency, growing bureaucracy

    Rat an das Management

    Be more proactive rather than reactive, trust your employees and communicate with them, be as transparent as possible

    Square2019-09-12
  10. „Dissatisfied Consumer Team Management”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Recovery Specialist in San Francisco, CA
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Square (Vollzeit)

    Pros

    Coworkers are nice. Lots of food and great health coverage.

    Kontras

    Getting out to the consumer team is hard, managers do not let you transfer until you have been there over 2 years in your role. They recently had a weird mass firing of the cash team that was weird and also the operations team as well. No career growth as well. Doesn't recommend joining the consumer team at all.

    Square2019-10-21
478 Bewertungen gefunden
</>Einbinden