Arbeitgeberbewertungen für Spirit Airlines | Glassdoor.at

Bewertungen für Spirit Airlines

Aktualisiert am 12. Oct 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

374 Bewertungen gefunden

3.8
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
77%
Würden einem Freund empfehlen
85%
Befürworten Geschäftsführer
Spirit Airlines CEO Ted Christie
Ted Christie
30 Bewertungen
  1. „Best Place to work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Orlando, FL
    Empfiehlt
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Spirit Airlines (Vollzeit)

    Pros

    Benefits, teamwork, great management

    Kontras

    nothing everything is great in this company

    Spirit Airlines2019-10-01
  2. „Surprisingly a really good company”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Flight Attendant 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Spirit Airlines (Vollzeit)

    Pros

    Travel is amazing Great benefits Seniority matters

    Kontras

    Low starting pay Reserve is rough Difficult getting started Being away from home a lot

    Spirit Airlines2019-09-29
  3. „Decent”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Manager in Fort Lauderdale, FL
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Spirit Airlines gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Great co workers and lively environment

    Kontras

    Pay and disorganized company . Still going through growing pains

    Spirit Airlines2019-10-12
  4. „Great Quality of Life”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Flight Attendant 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Spirit Airlines (Vollzeit)

    Pros

    Health benefits Flight Benefits Flexible hours when able Awesome coworkers

    Kontras

    Reserve life for a little while Limited flight benefits international

    Spirit Airlines2019-09-26
  5. „Review”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Flight Attendant in Detroit, MI
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Spirit Airlines gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Flexible, Fun, Engaging, Get to travel for a living

    Kontras

    Not paid well, tiring, constant fight with the company to get paid correctly and get the correct benefits

    Rat an das Management

    Listen to your employees and pay them correctly

    Spirit Airlines2019-10-10
  6. „good opportunity to start working on the airline industry”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    Akt. Mitarbeiter - RSA in Fort Lauderdale, FL
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Spirit Airlines (Teilzeit)

    Pros

    good beneficts for people who like to fly

    Kontras

    a lot of heavy bags

    Spirit Airlines2019-09-21
  7. „Ability to have a Life”

    SternSternSternSternStern
    Ehem. Mitarbeiter - Flight Attendant 

    Ich habe bei Spirit Airlines gearbeitet (Teilzeit)

    Pros

    Ability to have a flexible schedule and work multiple jobs including as a flight attendant. Layover cities are fun and almost all co-workers are amazing.

    Kontras

    Contract violations constantly held as "valid" due to IROP standards which means anything from weather to minimum reserve coverage.

    Rat an das Management

    Please be more accommodating to what a flight attendant goes through from getting to work to start a trip to handling medical emergencies on board. If severe circumstances occur on board then, management needs to be equipped to handle whatever the situation may be. Value your employees who are the face whom interacts the most with the general public.

    Spirit Airlines2019-09-20
  8. „1st year is the hardest”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Flight Attendant in Detroit, MI
    Positive Prognose

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Spirit Airlines (Vollzeit)

    Pros

    *Good flight benefits on Luftansa, Air Canada and other good airlines for international, US major carriers domestic (not international), and of course where Spirit flies *Spirit has some of the best health insurance in the industry. Very affordable and good coverage! *Time for part-time work *Lots of time for reading on the plane

    Kontras

    *Sometimes it feels if union fees are going down the drain - Spirit does illegal scheduling and then just tells you to file a ticket... *When you first start and are on reserve it is difficult to move any days or get weekends off. I have been at DTW for over a year and will probably still be on reserve for another year... It's hard to make new friends/take college courses when you can't go to any events/classes... regularly. IF you can stick it out for 3-4 years you will have more control of your schedule *Starting pay is very minimal. I wouldn't have been able to survive the first year without living with family * Reserve trips are generally the ones no one wants so get ready for lots of red-eyes and blah layovers

    Mehr anzeigen
    Spirit Airlines2019-10-04
  9. „It’s ok”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Flight Attendant in Las Vegas, NV
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Spirit Airlines (Vollzeit)

    Pros

    Travel benefits, health benefits, some coworkers.

    Kontras

    Some co workers, management, crew scheduling, passengers.

    Rat an das Management

    Invest in your employees. Any successful company is ran by people who treat their employees well and in return their employees treat their customers well thus providing exceptional customer service and it’s good business all around.

    Spirit Airlines2019-09-21
  10. Hilfreich (1)

    „Good Place to work. Good starter company.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Flight Attendant 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Spirit Airlines (Vollzeit)

    Pros

    Some good travel benefits, we gain seniority quickly, good medical, dental and life insurance. Good for people that want more of a simple schedule or needs to be home more. Good starter company for a flight attendant position. Great work life balance. You are able to have a great quality of life and not be on reserve for that long.

    Kontras

    Lots of inconsistency in management. They are hiring Flight attendants at a rapid pace, but not expanding their operations. The company is having meltdowns every 6 months.

    Spirit Airlines2019-09-03
374 Bewertungen gefunden