Arbeitgeberbewertungen für Severn Trent Services | Glassdoor.at

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Bewertungen für Severn Trent Services

Aktualisiert am 29. November 2017
60 Bewertungen

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VollzeitTeilzeit

2,4
StarStarStarStarStar
BewertungstrendsBewertungstrends
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Befürworten Geschäftsführer
(kein Bild)
Stephane Bouvier
24 Bewertungen

60 Mitarbeiter-Bewertungen

Sortieren: BeliebtheitSterneDatum

  1. „water Sampler”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Water Sampler in Coventry, England (Vereinigtes Königreich)
    Ehem. Mitarbeiter - Water Sampler in Coventry, England (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei Severn Trent Services gearbeitet (mehr als ein Jahr)

    Pros

    Excellent company to work for. Very staff welfare concious.

    Kontras

    No Cons a great company all round.

    Rat an das Management

    Continue the good work


  2. „Run”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Houston, TX (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Houston, TX (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei Severn Trent Services gearbeitet (mehr als ein Jahr)

    Pros

    Close to home and free parking.

    Kontras

    Management is horrible.
    No clear direction.
    Communication is not clear and dishonest.
    Racism at its best. They treat Hispanics like slaves and blacks are just dismissed.

    Rat an das Management

    Quit. Let someone else do the job.


  3. „Get better healthcare”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Severn Trent Services (mehr als ein Jahr)

    Pros

    Great communication between all levels of management, room for advancement and internal training, high safety standard.

    Kontras

    Terrible healthcare and short term contracts 3-5 years.

    Rat an das Management

    The companies culture has to expressed from the top, it seems to be lost once it hits the middle management


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  5. „Maintenance Manager”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Maintenance Manager in Danville, VA (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Ehem. Mitarbeiter - Maintenance Manager in Danville, VA (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei Severn Trent Services gearbeitet (mehr als ein Jahr)

    Pros

    It was a great company

    Kontras

    Did away with my position


  6. „Disgusting cowboy company!!”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Advisor in Coventry, England (Vereinigtes Königreich)
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Advisor in Coventry, England (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite bei Severn Trent Services (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    Have no pros about the company as the job was swiped off me before I even started

    Kontras

    Disgusting company that needs their recruiting process seriously sorting out

    Rat an das Management

    Sort your recruitment process out, disgusting the way you promise jobs to people only to swipe them away.


  7. „Mondane, Routine Testing”

    StarStarStarStarStar
    • Karrieremöglichkeiten
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei Severn Trent Services gearbeitet

    Pros

    Little overlook from management, friendly co-workers

    Kontras

    Time off not flexible, working holidays, weekends.


  8. „supervisors need work”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Operator in Houston, TX (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Akt. Mitarbeiter - Operator in Houston, TX (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Severn Trent Services (Über 10 Jahre)

    Pros

    Pay is pretty good, work is steady

    Kontras

    poor supervision with no leadership skills

    Rat an das Management

    Leave the office long enough so you can evaluate employees fairly.


  9. Hilfreich (2)

    „Stay Away”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - IT Manager in Houston, TX (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Ehem. Mitarbeiter - IT Manager in Houston, TX (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe bei Severn Trent Services gearbeitet (mehr als ein Jahr)

    Pros

    No pros other than: it's a job & you have bills to pay

    Kontras

    IT: (1) Managers who make your life miserable if you have more experience than they do(which doesn't take much)
    (2) "Have to hires" - hiring or moving over people for roles fir which they are not qualified because they know the right people and are bored with their assistant jobs.
    (3) They demand you to work OT then you don't get paid for those hours, not even reg time pay. They simply won't pay you.
    (4) IT and PMO the worst offenders.

    Rat an das Management

    Management doesn't want to hear advice, as long as there's a body in the chair. They'll go through you like a wash and rinse cycle. "There's always another person or contractor." - that's their motto.

    Antwort von Severn Trent Services

    10. Jul 2017 – Director, Talent

    Thanks for taking the time to express your dissatisfaction with Severn Trent. We take these comments seriously and regret the experience you shared. We did look into the information you listed and... Mehr


  10. „Administrative Assistant”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter

    Ich habe in Vollzeit bei Severn Trent Services gearbeitet

    Pros

    Great benefits for families and employees.

    Kontras

    Had to work mandatory overtime.


  11. „Good People, Reasonable Benefits, A Good Place to Start”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei Severn Trent Services gearbeitet

    Pros

    The company mostly works through contracts. The advantage of this is that there are many different projects the company is working on, so depending on where you live, you may have a unique opportunities. You work on important projects - typically water-related.

    The benefit package included a service called "HealthAdvocate" which is pretty useful for sending you cash rewards to stay fit, get regular checkups, and the like. The service also can arrange for doctor's appointments and connect you with a nurse to answer heatlh-related questions or even help you arrange home care for immediate family.

    The people who worked at my project were great and from what I hear, they continue to be be great.

    Kontras

    Pay will probably leave you wanting for more if you're new.

    Rat an das Management

    1) Keep up the dedication to quality, you've built an excellent reputation.
    2) Make HR more aggressive at developing talent and benefits to keep people on-board.
    3) Show employees what changes are being made as a result of the annual satisfaction surveys and keep working on ways to help employees see that the surveys are anonyous.
    4) If a management change is recommended, generalize it across a region so that suggestion from smaller units of employees remain anonymous.

    Antwort von Severn Trent Services

    28. Mär 2017 – Director, Talent

    Extremely helpful suggestions; will act on the comments and appreciate the time and thought that went into this.


60 von 62 Bewertungen angezeigt
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