Arbeitgeberbewertungen für Severn Trent Services | Glassdoor.at

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Bewertungen für Severn Trent Services

Aktualisiert am 21. September 2017
57 Bewertungen

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VollzeitTeilzeit

2,3
StarStarStarStarStar
BewertungstrendsBewertungstrends
Würden einem Freund empfehlen
Befürworten Geschäftsführer
(kein Bild)
Stephane Bouvier
21 Bewertungen

57 Mitarbeiter-Bewertungen

Sortieren: BeliebtheitSterneDatum

  1. „Maintenance Manager”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Maintenance Manager in Danville, VA (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Ehem. Mitarbeiter - Maintenance Manager in Danville, VA (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei Severn Trent Services gearbeitet (mehr als ein Jahr)

    Pros

    It was a great company

    Kontras

    Did away with my position


  2. „Disgusting cowboy company!!”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Advisor in Coventry, England (Vereinigtes Königreich)
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Advisor in Coventry, England (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite bei Severn Trent Services (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    Have no pros about the company as the job was swiped off me before I even started

    Kontras

    Disgusting company that needs their recruiting process seriously sorting out

    Rat an das Management

    Sort your recruitment process out, disgusting the way you promise jobs to people only to swipe them away.


  3. „Mondane, Routine Testing”

    StarStarStarStarStar
    • Karrieremöglichkeiten
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei Severn Trent Services gearbeitet

    Pros

    Little overlook from management, friendly co-workers

    Kontras

    Time off not flexible, working holidays, weekends.


  4. War das hilfreich? Die Community freut sich über jeden Beitrag – Bewertung hinzufügen (anonym)


  5. „supervisors need work”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Operator in Houston, TX (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Akt. Mitarbeiter - Operator in Houston, TX (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Severn Trent Services (Über 10 Jahre)

    Pros

    Pay is pretty good, work is steady

    Kontras

    poor supervision with no leadership skills

    Rat an das Management

    Leave the office long enough so you can evaluate employees fairly.


  6. Hilfreich (2)

    „Stay Away”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - IT Manager in Houston, TX (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Ehem. Mitarbeiter - IT Manager in Houston, TX (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe bei Severn Trent Services gearbeitet (mehr als ein Jahr)

    Pros

    No pros other than: it's a job & you have bills to pay

    Kontras

    IT: (1) Managers who make your life miserable if you have more experience than they do(which doesn't take much)
    (2) "Have to hires" - hiring or moving over people for roles fir which they are not qualified because they know the right people and are bored with their assistant jobs.
    (3) They demand you to work OT then you don't get paid for those hours, not even reg time pay. They simply won't pay you.
    (4) IT and PMO the worst offenders.

    Rat an das Management

    Management doesn't want to hear advice, as long as there's a body in the chair. They'll go through you like a wash and rinse cycle. "There's always another person or contractor." - that's their motto.

    Antwort von Severn Trent Services

    10. Jul 2017 – Director, Talent

    Thanks for taking the time to express your dissatisfaction with Severn Trent. We take these comments seriously and regret the experience you shared. We did look into the information you listed and... Mehr


  7. „Administrative Assistant”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter

    Ich habe in Vollzeit bei Severn Trent Services gearbeitet

    Pros

    Great benefits for families and employees.

    Kontras

    Had to work mandatory overtime.


  8. „Good People, Reasonable Benefits, A Good Place to Start”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei Severn Trent Services gearbeitet

    Pros

    The company mostly works through contracts. The advantage of this is that there are many different projects the company is working on, so depending on where you live, you may have a unique opportunities. You work on important projects - typically water-related.

    The benefit package included a service called "HealthAdvocate" which is pretty useful for sending you cash rewards to stay fit, get regular checkups, and the like. The service also can arrange for doctor's appointments and connect you with a nurse to answer heatlh-related questions or even help you arrange home care for immediate family.

    The people who worked at my project were great and from what I hear, they continue to be be great.

    Kontras

    Pay will probably leave you wanting for more if you're new.

    Rat an das Management

    1) Keep up the dedication to quality, you've built an excellent reputation.
    2) Make HR more aggressive at developing talent and benefits to keep people on-board.
    3) Show employees what changes are being made as a result of the annual satisfaction surveys and keep working on ways to help employees see that the surveys are anonyous.
    4) If a management change is recommended, generalize it across a region so that suggestion from smaller units of employees remain anonymous.

    Antwort von Severn Trent Services

    28. Mär 2017 – Director, Talent

    Extremely helpful suggestions; will act on the comments and appreciate the time and thought that went into this.


  9. „Accounts Payable Specialist”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Accounts Payable Specialist in Saint Augustine, FL (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Ehem. Mitarbeiter - Accounts Payable Specialist in Saint Augustine, FL (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei Severn Trent Services gearbeitet (Über 8 Jahre)

    Pros

    Great Company to work for. Management in this division advocated for their staff. Management created a team like atmosphere, we all worked together to help each other.

    Kontras

    Company had several divisions, ( from property management to wastewater) if one division was not managed well, it not only hurt that division but it would hurt the company as a whole due to all divisions/entities being under the same company name even though they were completely different business models.

    Rat an das Management

    Listen to your front line people. If you have the right people in the right positions doing the right things.... listen to them they know what your clients/customers are saying.

    Antwort von Severn Trent Services

    28. Mär 2017 – Director, Talent

    After more than 8 years of service we appreciate the advice you have listed here - thanks for taking the time


  10. Hilfreich (1)

    „Dispatcher”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Houston, TX (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Houston, TX (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt nicht

    Ich arbeite in Vollzeit bei Severn Trent Services

    Pros

    Benefits, tuition reimbursement program, paid holidays

    Kontras

    No communication, upper management does not support frontline employees, change schedule whenever without regard to impact of employee, lack of training, lack of professionalism on behalf of manager, nepotism

    Rat an das Management

    Listen to employee concerns, don't just kick it back to manager when they ARE the problem


  11. „Used to be good”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Sellersville, PA (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Sellersville, PA (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe bei Severn Trent Services gearbeitet (Über 5 Jahre)

    Pros

    Location outside of CC area

    Kontras

    Current leadership is poor at decision making

    Antwort von Severn Trent Services

    28. Mär 2017 – Director, Talent

    We would be happy to hear more detail on how we can improve.


57 von 59 Bewertungen angezeigt
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