Bewertungen für SELLBYTEL Group Technical Support Specialist | Glassdoor.at

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Bewertungen für Technical Support Specialist bei SELLBYTEL Group

Aktualisiert am 31. Juli 2017
3 Bewertungen

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Technical Support Specialist

2,0
StarStarStarStarStar
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Befürworten Geschäftsführer
SELLBYTEL Group Founder, CEO & Chairman Michael Raum
Michael Raum
0 Bewertungen

Mitarbeiter-Bewertungen

Sortieren: BeliebtheitSterneDatum

  1. „Outsourcing company that provides different services for clients like Google and HP”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Technical Support Specialist in Barcelona (Spanien)
    Akt. Mitarbeiter - Technical Support Specialist in Barcelona (Spanien)
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei SELLBYTEL Group (mehr als ein Jahr)

    Pros

    You can get to know a lot of nice and talented people.

    Kontras

    Very small salary for the amount of work you do on the daily basis.

    Rat an das Management

    All the management has to improve a lot as almost none of them has any education for the position and many of them don't really know how to handle people in the professional way.

    Antwort von SELLBYTEL Group

    3. Aug 2017 – Head of Marketing International

    Thank you so much for your rating! We are very pleased to see that you enjoy working at SELLBYTEL within a diverse and multicultural environment surrounded by talented coworkers. At the same time, we... Mehr


  2. Hilfreich (2)

    „Don't be different”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Technical Support Specialist in Barcelona (Spanien)
    Ehem. Mitarbeiter - Technical Support Specialist in Barcelona (Spanien)
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose

    Ich habe in Vollzeit bei SELLBYTEL Group gearbeitet (mehr als ein Jahr)

    Pros

    Honest salary, ticket restaurant, international environment.

    Kontras

    People thinking different is not well accepted. They call them influencer and they usually fire them unfairly (Wrongful dismissal).
    Anyway this is a contact centre, it is not easy to find a different environment in the sector.

    Rat an das Management

    Think different.

    Antwort von SELLBYTEL Group

    8. Jun 2017 – Head of Marketing International

    Thank you so much for your rating! We are very pleased to see that you enjoyed your time at SELLBYTEL within our international environment. We are sorry to see that you were less satisfied with other... Mehr


  3. Hilfreich (3)

    „Bad criteria when selecting managers”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Technical Support Specialist in Barcelona (Spanien)
    Ehem. Mitarbeiter - Technical Support Specialist in Barcelona (Spanien)
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose

    Ich habe in Vollzeit bei SELLBYTEL Group gearbeitet (mehr als ein Jahr)

    Pros

    Multi-cultural, lively work environment, good relationship with colleagues.

    Kontras

    Inefficient and unreliable managers, lacking people management skills

    Rat an das Management

    Gather more often with your teams and collect their feedback. My former manager would hide from meeting requests, never find efficient resolutions, and have reactive responses to problems. Also noticed it lacks transparency on internal promotions.