Bewertungen für SELLBYTEL Group Technical Support Representative | Glassdoor.at

Glassdoor verwendet Cookies um ein optimales Nutzererlebnis zu ermöglichen. Indem Sie fortfahren stimmen Sie unserer Nutzung von Cookies zu. OK | Mehr erfahren

Bewertungen für Technical Support Representative bei SELLBYTEL Group

Aktualisiert am 08. Oktober 2017
3 Bewertungen

Filter

Filter

Technical Support Representative

3,3
StarStarStarStarStar
Würden einem Freund empfehlen
Befürworten Geschäftsführer
SELLBYTEL Group Founder, CEO & Chairman Michael Raum
Michael Raum
0 Bewertungen

Mitarbeiter-Bewertungen

Sortieren: BeliebtheitSterneDatum

  1. „Not a good place to work”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Technical Support Representative in Barcelona (Spanien)
    Ehem. Mitarbeiter - Technical Support Representative in Barcelona (Spanien)
    Empfiehlt nicht

    Ich habe in Vollzeit bei SELLBYTEL Group gearbeitet (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    Wide clients to work with
    Multinational offices

    Kontras

    Unreliable management
    Basics not mastered
    Unorganized Management
    Obsessed with control

    Rat an das Management

    Do the basics well with your employees


  2. Hilfreich (1)

    „SBT Spain”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Technical Support Representative in Barcelona (Spanien)
    Akt. Mitarbeiter - Technical Support Representative in Barcelona (Spanien)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei SELLBYTEL Group (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    Big company with alot of opportunities to connect internationally. Good opportunities to develop, both professionaly and personally.

    Kontras

    There is a lack of openness between the different markets, and events between the different markets. There is definitely more potential for that in this company.

    Rat an das Management

    Create a more patient and open work environment, where everyone, with different culture and preferences, wish to include, and be included.

    Antwort von SELLBYTEL Group

    22. Jun 2017 – Head of Marketing International

    Thank you so much for your rating! We are pleased to see that you have an overall positive outlook of our company. As you said we are constantly working on keeping a good international environment... Mehr


  3. Hilfreich (1)

    „Just Tech Support, not development”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Technical Support Representative in Barcelona (Spanien)
    Ehem. Mitarbeiter - Technical Support Representative in Barcelona (Spanien)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei SELLBYTEL Group gearbeitet (mehr als ein Jahr)

    Pros

    Big company, where I was sure I was going to be paid every month, the last working day. You will never take work to home. Work starts at 9:00 end ends at 18:00.

    They have a nice canteen, free Wi-Fi, vending machines... and in my project (Google Cloud Platform) we had as well a resting place with sofa and armchairs.

    Once you know your work, the workload is bearable. You learn a lot from Cloud Technologies and networking in general.

    Kontras

    No food allowed in the working place. No developing in the office. If your soul claims for developing, this is not your definitive place, but somewhere you can learn in the meantime.

    Rat an das Management

    Involve the people with developing skills into parallel development projects.

    Antwort von SELLBYTEL Group

    8. Jun 2017 – Head of Marketing International

    Thank you for your excellent rating! We are glad you enjoyed your time at SELLBYTEL and that you got the best out of the excellent atmosphere of the company and technical knowledge of your project... Mehr