Bewertungen für SELLBYTEL Group Customer Service Representative | Glassdoor.at

Glassdoor verwendet Cookies um ein optimales Nutzererlebnis zu ermöglichen. Indem Sie fortfahren stimmen Sie unserer Nutzung von Cookies zu. OK | Mehr erfahren

Bewertungen für Customer Service Representative bei SELLBYTEL Group

Aktualisiert am 30. Mai 2017
10 Bewertungen

Filter

Filter

Customer Service Representative

3,1
StarStarStarStarStar
BewertungstrendsBewertungstrends
Würden einem Freund empfehlen
Befürworten Geschäftsführer
SELLBYTEL Group Founder, CEO & Chairman Michael Raum
Michael Raum
5 Bewertungen

Mitarbeiter-Bewertungen

Sortieren: BeliebtheitSterneDatum

  1. Hilfreich (1)

    „Lohn bedarf Aufstockung”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Call Center Customer Service Representative in Fürth, Fürth, Bayern (Deutschland)
    Ehem. Mitarbeiter - Call Center Customer Service Representative in Fürth, Fürth, Bayern (Deutschland)
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose

    Ich habe in Vollzeit bei SELLBYTEL Group gearbeitet (Über 3 Jahre)

    Pros

    Mindestlohn kommt pünktlich vor dem 1. des Monats

    Kontras

    Diebstähle im Callcenter die aus Kostengründen (trotz Genehmigung für eine Videoüberwachung durch den Betriebsrat) nicht gemacht werden endlich durchführen.

    Rat an das Management

    Externe Berater einbeziehen


  2. „Found Environment & Colleague is good at here”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Virtual Customer Service Representative
    Akt. Mitarbeiter - Virtual Customer Service Representative
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Pros

    Environment is good and relax
    Awesome Place for hardworking people
    I like the managers and my friends

    Kontras

    Medical insurance and comfy working environment

    Rat an das Management

    Keep up the Good Work .


  3. „Basic Review”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Virtual Customer Service Representative in Kuala Lumpur (Malaysia)
    Akt. Mitarbeiter - Virtual Customer Service Representative in Kuala Lumpur (Malaysia)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei SELLBYTEL Group (mehr als ein Jahr)

    Pros

    It is a good company to start your career and work in big projects.

    Kontras

    Lack of retention policy. Company will easily let you go even though if you're a good performer. Though they have offices on many different locations around the globe and they can re locate their employees.

    Rat an das Management

    Kindly try to come out with a policy where you can keep those people who can be an asset for your company.


  4. War das hilfreich? Die Community freut sich über jeden Beitrag – Bewertung hinzufügen (anonym)


  5. Hilfreich (2)

    „customer service support”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Virtual Customer Service Representative in Kuala Lumpur (Malaysia)
    Akt. Mitarbeiter - Virtual Customer Service Representative in Kuala Lumpur (Malaysia)
    Empfiehlt
    Negative Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei SELLBYTEL Group (Über 3 Jahre)

    Pros

    sellbytel is a public listed company and as well as multi national group and its working many of countries. in addition it has good opportunities to get achivment with healthy enviorment.

    Kontras

    here cons is that to working load will be high, responsibilty to every one to done their work on deadline, less salary, no appreciation whether employees do work well, politicions factor and as well as discrimination to gender.

    Rat an das Management

    be puncutate, should responsible related to their work, should transparent to every metter, monthly activity conduct of our employess to satisfied their workload. responsibilty divided on individual b ase.

    Antwort von SELLBYTEL Group

    27. Mär 2017 – Head of Marketing International

    Thank you for your rating. We are happy that you are part of our company.

    On the other hand, we are sorry to see that you were less satisfied with some aspects of your position.

    If you would... Mehr


  6. Hilfreich (2)

    „"Hellbytel" Review”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Barcelona (Spanien)
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Barcelona (Spanien)
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei SELLBYTEL Group (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    You get money at the end of the month

    Possibilities to meet nice coworkers, international environment

    Good for enjoying the city while getting paid but not much else

    Kontras

    The management can't do their job properly

    Company culture is virtually inexistant

    No career furthering opportunities

    Limited work space

    Low salaries and bonuses

    Few holidays and no flexibility

    No sense of professionalism whatsoever

    Elevators don't really work

    Rat an das Management

    Rethink the entire process and consider forward-thinking alternatives to the current system before automisation renders the whole company obsolete. Also give their managers proper training on how to handle their employees like humans instead of treating them like cattle

    Antwort von SELLBYTEL Group

    10. Apr 2017 – Head of Marketing International

    Thank you for taking the time to rate our company. We respect every employee’s feedback, as there is improvement potential in our company just like with any other business. That is why in order to be... Mehr


  7. „Working at sellbytell is fun”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Kuala Lumpur (Malaysia)
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Kuala Lumpur (Malaysia)
    Empfiehlt nicht
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Pros

    its nice to work with sellbytell the environment etc...

    Kontras

    the manger are not ok

    Rat an das Management

    n/a

    Antwort von SELLBYTEL Group

    20. Nov 2016 – Head of Marketing International

    Thank you for your rating. It is great to hear that you enjoy working with us. We place great emphasis on receiving honest feedback. We are without a doubt a company that requires high performance... Mehr


  8. „Support”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Barcelona (Spanien)
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Barcelona (Spanien)
    Empfiehlt nicht
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei SELLBYTEL Group

    Pros

    Great people! Mixed cultural presence

    Kontras

    Projects cand end any time!

    Rat an das Management

    Stop thinking short term

    Antwort von SELLBYTEL Group

    23. Sep 2016 – Head of Marketing International

    Thank you for your rating.
    We are very happy to see that you enjoy working in SELLBYTEL along with great colleagues, and that you find the multicultural environment quite pleasant. We place great... Mehr


  9. Hilfreich (4)

    „Horrible company”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Barcelona (Spanien)
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Barcelona (Spanien)
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei SELLBYTEL Group (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    Dont have any pros about the company, the whole organization is bad and they dont care about the employees at all

    Kontras

    Very bad company, their contacts are not clear and they use it to rip people off. Dont pay bonuses for no reason, give full time contacts that are not really full time so they have to pay less to their employees.....

    Antwort von SELLBYTEL Group

    1. Aug 2016 – Head of Marketing International

    Thank you for your rating.

    We place great emphasis on receiving honest feedback from our employees. In order to be able to work even better on the criticized points, we would appreciate some more... Mehr


  10. „Nothing , Just bored”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Kuala Lumpur (Malaysia)
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Kuala Lumpur (Malaysia)
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Pros

    Nice environment , can meet different region people

    Kontras

    No opportunity for future if you are a guys, Company will hire a new person being your management than you working here 10 years also not getting promote .

    Rat an das Management

    nothing changeling


  11. „Good project, good oportunities”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative and SME in Barcelona (Spanien)
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative and SME in Barcelona (Spanien)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Pros

    Depending on the project they work good. I was lucky.

    Kontras

    Difference of treatment between persons

    Rat an das Management

    Give more value to your company