Bewertungen für ManpowerGroup Customer Service Representative | Glassdoor.at

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Bewertungen für Customer Service Representative bei ManpowerGroup

Aktualisiert am 23. Juni 2017
4 Bewertungen

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Customer Service Representative

1,5
StarStarStarStarStar
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Befürworten Geschäftsführer
ManpowerGroup Chief Executive Officer Jonas Prising
Jonas Prising
1 Bewertung

Mitarbeiter-Bewertungen

Sortieren: BeliebtheitSterneDatum

  1. Hilfreich (2)

    „No one was professional at the IBM boulder callcenter.”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative Call Center in Boulder, CO (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative Call Center in Boulder, CO (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei ManpowerGroup gearbeitet (mehr als ein Jahr)

    Pros

    If you are lazy, you can work here a long time without being fired.

    Kontras

    Will never receive a raise and have to deal with lazy people that aren't ever fired. India has most of the jobs.

    Rat an das Management

    Actually learn to be professional and maybe take managment training classes. Hire professionals for the higher jobs like team leads and higher, etc.


  2. „most rediculous experience ever”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Lissabon (Portugal)
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Lissabon (Portugal)
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei ManpowerGroup (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    Salary is punctual, schedules okay.

    Kontras

    Most unprofessional environment ever. Working on a construction site, practically no training except they present their out dated knowledgebase. Unfriendly trainer and no bonus even though they promise. Sick leaves "lost" so that they can cut salary. General environment should even not be legal in Portugal. They accept professional advice but will say it was their idea, trying to keep you down as good as they can. Pure neputism.

    Rat an das Management

    Be aware of employees knowing their rights. Your practice is obnoxious.


  3. Hilfreich (2)

    „Customer Service”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Boulder, CO (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Boulder, CO (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose

    Ich habe in Vollzeit bei ManpowerGroup gearbeitet (mehr als ein Jahr)

    Pros

    Paycheck. Everything else is disgusting.

    Kontras

    Unprofessional management. Left air conditioner on during winter months causing employees to get sick. FMLA claims not handled appropriately. No benefits for employees; when you have to use a block of FMLA time, they count it against you and don't bother to update the claims in the system when they are re-certified.

    Rat an das Management

    Start caring about your staff members more and they might not lose so many people.


  4. Sind diese Infos hilfreich? Die Community freut sich über jeden Beitrag – Bewertung hinzufügen (anonym)


  5. Hilfreich (2)

    „Worst professional experience ever!”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Lissabon (Portugal)
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Lissabon (Portugal)
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei ManpowerGroup gearbeitet (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    Schedules were nice. No nightshifts and no weekends. Also never had issues to schedule holidays or a day off.

    Kontras

    There is no contact between the desk and the client everything seems hidden abroad management that works as a special elite. If they see someone competent they will provide more task with a cute name but the salary will be untouched. They also cut money from where they can. No one will follow you or help you to grow (even if just for knowledge). Quality is equal numbers nothing more. No notions about itil but they will be arrogantes at any suggestion for improvement you will give

    Rat an das Management

    Itil