Arbeitgeberbewertungen für ISS Grounds Control | Glassdoor.at

Glassdoor verwendet Cookies um ein optimales Nutzererlebnis zu ermöglichen. Indem Sie fortfahren stimmen Sie unserer Nutzung von Cookies zu. OK | Mehr erfahren

Bewertungen für ISS Grounds Control

4 Bewertungen

Filter

Filter


2,6
StarStarStarStarStar
Würden einem Freund empfehlen
Befürworten Geschäftsführer
(kein Bild)
Sean Bond
1 Bewertung

Mitarbeiter-Bewertungen

Sortieren: BeliebtheitSterneDatum

  1. „The company does not value employees or manage people well.”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Phoenix, AZ (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Phoenix, AZ (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei ISS Grounds Control (mehr als ein Jahr)

    Pros

    Adequate benefits although you will have to find out about them yourself because HR is literally virtual with three managers for 17,000 employees in the United States.

    Kontras

    Job descriptions are antiquated, strategic direction is nonexistent, and management is so self-absorbed and self-serving that it is a miracle the company is still in business.

    Rat an das Management

    Apply the concepts espoused on your corporate website in your daily business.
    Invest in your people rather than using and discarding employees.


  2. „Eye opening view of an international parent”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt

    Pros

    The people were excellent to work with.

    Kontras

    Lack of communication with top management due to it's size.


  3. Hilfreich (1)

    „Great place to work. Has had some growing pains during the recession, but who hasn't?”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in San Antonio, TX (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in San Antonio, TX (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt

    Pros

    Good place to be given responsibility. If you are doing your job, everyone treats you well. If you have to be checked on all the time, it can feel like mirco management

    Kontras

    Would like to get more money, more hours and more advancement. Been there 6 months

    Rat an das Management

    Figure out how to train people better so they are constantly improving their personal knowledge. Expand the company more quickly so there is more opportunity for everyone.


  4. War das hilfreich? Die Community freut sich über jeden Beitrag – Bewertung hinzufügen (anonym)


  5. „Company Needs HELP!!!”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Manager in Tucson, AZ (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Manager in Tucson, AZ (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Empfiehlt nicht

    Pros

    While I am new to this company I can only say what I have observed thus far.....
    The pro is that yes it is a job and it pays you a check. At this point I cannot think of any other pro's unfortunately. :( I hope that will soon change!

    Kontras

    Lack of Leadership
    Complete frustration and dissatifation among workers.
    Lack of resources to complete job.
    Constant hostility and threats from management that workers will lose their jobs.
    Management shows no ounce of caring or respect for employees.
    Insesant lying and power trips.

    Rat an das Management

    Start over unfortunately you are running this business all wrong!!!!

    I know this sounds bad, but seriously need to look and see what is going on....the customers are suffering, and being ripped off in the process!!!

    :(

    I hope it will get better for me here...