Bewertungen für Fairmont Hotels & Resorts Guest Service Agent | Glassdoor.at

Fairmont Hotels & Resorts Bewertungen für Guest Service Agent

Aktualisiert am 16. Aug 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

4.8
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
99%
Würden einem Freund empfehlen
100%
Befürworten Geschäftsführer
Fairmont Hotels & Resorts CEO William Fatt (no image)
William Fatt
5 Bewertungen
  1. „Amazing place to work at!”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. befristeter Mitarbeiter - Guest Service Agent 
    Empfiehlt

    Ich arbeite bei Fairmont Hotels & Resorts ()

    Pros

    Great work environment/culture, good start pay, stylish uniforms, amazing learning opportunities, formidable leaders.

    Kontras

    Depending on personal life, shift allocation can be challenging sometimes.

    Fairmont Hotels & Resorts2019-08-16
  2. „Royal service agent”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Guest Service Agent in Québec, QC
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Fairmont Hotels & Resorts (Teilzeit)

    Pros

    Great conditions, team spirit and advantages

    Kontras

    Rough hours as it is a tourist base industry

    Fairmont Hotels & Resorts2019-08-02
  3. „Guest Services Agent / Bellman”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. befristeter Mitarbeiter - Guest Service Agent in Vancouver, BC
    Empfiehlt
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Fairmont Hotels & Resorts als gearbeitet

    Pros

    - Get to build relationships with vips, and key account guest - Travel within North America at 5 star resort for a motel price. With 50% all good and drinks which is double the price already so you get food and drinks for essentially normal price - freedom to drive guests anywhere and everywhere in hotel car, based on 100% gratuity (although most properties do not have this full service)

    Kontras

    - Cutthroat company, with very high turnover rates in management creates an environment where others will attempt to make false accusations about you, and build cases against you on hope to advance their own positions. - time off in the summer is impossible - either start when the hotel first opens or forever have terrible seniority - terrible hours, shift work, prepare to work overnights in your first few years

    Rat an das Management

    Not one single performance review was provided to me during my 6 month seasonal contract

    Fairmont Hotels & Resorts2019-02-12
  4. „guest services”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Guest Service Agent in Vancouver, BC
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Fairmont Hotels & Resorts gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Very good accommodations for staff.

    Kontras

    it gets very cold to walk to work in the winter time.

    Fairmont Hotels & Resorts2018-08-04
  5. „They care about you and you care about them!”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Guest Service Agent in Chicago, IL
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Fairmont Hotels & Resorts gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Best working environment and a great brand to grow with.

    Kontras

    Property is a little bit outdated.

    Fairmont Hotels & Resorts2017-11-30
  6. „Guest Service Agent”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Guest Service Agent in Kairo
    Empfiehlt

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Fairmont Hotels & Resorts gearbeitet ()

    Pros

    Good Environment. great co-workers. you will have a lot of learning and experience

    Kontras

    very low income - working overnight shifts

    Rat an das Management

    to increase salaries

    Fairmont Hotels & Resorts2017-10-09
  7. Hilfreich (1)

    „Guest Service Agent , Great Start in the Chicago”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Guest Services Agent in Chicago, IL
    Empfiehlt
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Fairmont Hotels & Resorts als Vollzeit

    Pros

    Great pay ! Great colleagues to work with ! Benefits and incentives are always a plus! Looking to start in the hotel industry is good place here.

    Kontras

    Long hours. Non Union department that operate like a union when it comes to scheluding and vacation. The turnover is extremely high. Guest can sometime get extremely rude .

    Rat an das Management

    Change the rules of scheludes and vacation More empowerment of employees Less strictness on the uniforms

    Fairmont Hotels & Resorts2016-07-01
  8. „Ehhh”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Guest Services Agent in Leeu Bos
    Empfiehlt nicht
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe bei Fairmont Hotels & Resorts gearbeitet ()

    Pros

    Great travel discounts. Got to travel all over the world. Recognition program is great. Tips are great, commission program is good.

    Kontras

    Us versus them mentality at a union property. Management saw working with a union as a constant battle they must win.

    Rat an das Management

    Hire competent people with real leadership ability, not hospitality school graduates.

    Fairmont Hotels & Resorts2016-05-23
  9. „Customer Service Agent”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Guest Services Agent in Abu Dhabi, Abu Dhabi
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Fairmont Hotels & Resorts als Vollzeit

    Pros

    Ideally good to expand a career.

    Kontras

    Payroll is very low and lack of appreciation, motivation to the employees needs a huge changes in management.

    Rat an das Management

    Please take care of your employees.

    Fairmont Hotels & Resorts2016-03-04
9 Bewertungen gefunden