Bewertungen für Blue Apron Customer Experience Associate | Glassdoor.at

Blue Apron Bewertungen für Customer Experience Associate

Aktualisiert am 11. Sep 2019

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4.0
SternSternSternSternStern
15%
Würden einem Freund empfehlen
100%
Befürworten Geschäftsführer
Blue Apron CEO Linda Kozlowski
Linda Kozlowski
1 Bewertungen
  1. „Good experience overall”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Experience Associate in Austin, TX
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Blue Apron (Vollzeit)

    Pros

    Great people and cool product

    Kontras

    Vacation days and hours weren't ideal but usual for service industry

    Blue Apron2019-09-11
  2. „Great culture and vibe...”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Experience Associate in Austin, TX
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Blue Apron als Vollzeit

    Pros

    The team vibe is great at Blue Apron and I can't speak highly enough of my Team Lead. Everyone is very encouraging and helpful.

    Kontras

    Customer service has a lot of cons as most people who call in are already furious.

    Blue Apron2018-04-24
  3. Hilfreich (1)

    „Electric Environment”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Praktikant - Customer Experience Associate 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Blue Apron als

    Pros

    Most if not everyone in the office has an entrepreneurial mindset. This can be intimidating at times, but it's incredibly motivating as most people are hard-workers. Benefits are okay, but the one thing that stands out is the positive environment. Everything is beautifully decorated & the company layout definitely has a nice flow. Working as a temp, great opportunities to advance are available if you're driven... enough to take advantage of them.

    Mehr anzeigen

    Kontras

    The downside as a customer service rep. is if there's a lull in customer issues, you're often left with not much to do; your tasks for the day is based on customer inquiries so sometimes it can be a waiting game.

    Rat an das Management

    Keep it up!

    Blue Apron2015-10-23
3 Bewertungen gefunden