Arbeitgeberbewertungen für Blue Apron | Glassdoor.at

Bewertungen für Blue Apron

Aktualisiert am 23. Jul 2019

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262 Bewertungen gefunden

3.0
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
34%
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Blue Apron CEO Linda Kozlowski
Linda Kozlowski
0 Bewertungen
  1. "Good place to work"

    SternSternSternSternStern
    Ehem. Mitarbeiter - Software Engineer 

    Ich habe bei Blue Apron gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Good Mission, lots of autonomy

    Kontras

    Dysfunctional management, company not performing well

    Blue Apron2019-07-19
  2. Hilfreich (1)

    "Dysfunctional"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Senior Packaging Designer in New York, NY
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Blue Apron als Vollzeit

    Pros

    They are SUPER generous with their employees in terms of vacation, general perks.

    Kontras

    It still has a "start-up" mentality even thought it's 7 years old. Most of the managers are barely out of their 20s and lack basic experience. There is an imbalance, very little support staff.

    Blue Apron2019-07-16
  3. "Run!"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Human Resources in New York, NY
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Blue Apron gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    The snacks were decent -- I think they're gone now though?

    Kontras

    Disjointed, delusional management.

    Blue Apron2019-07-24
  4. "Great place to work and meet people"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Services Representative 
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Blue Apron als Vollzeit gearbeitet

    Pros

    Laid back environment, lots of fun out of office get-togethers, in office parties and happy hours, LGBTQ+ loving, discount on product

    Kontras

    Things went a little downhill after IPO, but they seem to be regaining traction.

    Blue Apron2019-07-08
  5. Hilfreich (4)

    "A Shadow of it's Former Self"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Support Team in Arlington, TX
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Blue Apron (Vollzeit)

    Pros

    Long weekends no matter what shift you're on. Co-workers are good people.

    Kontras

    Raises are a joke. In 2018 and 2019, most people got one raise each year and it was about 25 cents. Some of the worst health insurance I've seen. We had good insurance when I started, but switched to something that costs the company less money, the employees pay higher premiums, and everyone gets surprise bills in the mail after each doctor visit. you are very unlikely to get 40 hours in a work week here. Very little...

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    Rat an das Management

    An investment in your hourly associates is an investment in the company. When you play around with people's livelihood, they'll eventually have enough and go elsewhere. 25 cents per year is not an adequate raise to keep up with cost of living increases and offset the loss of hours. When I started at BA, everyone loved the company. Everyone felt valued. Everyone felt like they made a difference, and they were motivated...

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    Blue Apron2019-06-26
  6. "Sales"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Sales Associate in New York, NY

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Blue Apron als Teilzeit

    Pros

    Good hours and is flexible to work

    Kontras

    Management is not the greatest with communication

    Rat an das Management

    None

    Blue Apron2019-06-28
  7. Hilfreich (2)

    "Machine Operator 1"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Blue Apron gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    The company has great Refrigeration systems, for the most part. And when joining the team(2 years ago), the possibilities for growth were really up to the associates’ work ethic.

    Kontras

    Now, work within does t matter. The overall schedule has changed 3 times since I’ve started in 2017. On top of that, there are PLENTY of company policies implemented that are absolutely ridiculous; I.e: My son was sick and had to go to the E.R. I leave work to take him, and upon coming into work(because they have a points system), I provide a doctor’s note to get my half-point(half point If you’re late/leave early at...

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    Rat an das Management

    Get rid of HR AGAIN. They aren’t TRULY HELPING employees..

    Blue Apron2019-06-28
  8. Hilfreich (1)

    "Trash"

    SternSternSternSternStern
    Ehem. Mitarbeiter - Packer 

    Ich habe bei Blue Apron gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    It was a job that paid

    Kontras

    Everything was terrible hate it

    Blue Apron2019-07-06
  9. Hilfreich (1)

    "Run for the hills"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Pack Associate in Linden, NJ
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Blue Apron (Vollzeit)

    Pros

    short work week; medical, dental, and vision benefits; close to public transportation

    Kontras

    little chance for growth; business headed to extinction; cut hours due to lack of business

    Rat an das Management

    hire supervisors/management that care about the success of the company, and the associates will care more about their own performance and the customers' needs

    Blue Apron2019-06-13
  10. "Bad to worse"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Sanitation Specialist in Richmond, CA
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei Blue Apron (Vollzeit)

    Pros

    The best reason to work at blue apron is to build your resume

    Kontras

    HR is the worst (Richmond CA)They make you not want to go back to express your concerns. They definitely need to fix this area. They are bullies. They don’t make you feel like they are there to help you. During audits visitors coming, all management is running around trying to make things perfect, if they did this on a weekly basis everything would be perfect when it came down to audits and visitors coming to our facility.

    Rat an das Management

    Listen to what the workers needs are and not your own... they are the back bone to the company

    Blue Apron2019-06-07
262 Bewertungen gefunden