O2 - Good Career Move | Glassdoor.at

Glassdoor verwendet Cookies um ein optimales Nutzererlebnis zu ermöglichen. Indem Sie fortfahren stimmen Sie unserer Nutzung von Cookies zu. OK | Mehr erfahren

Es gibt neuere Bewertungen für O2.
Es gibt neuere Bewertungen für O2.

Neueste anzeigen

„Good Career Move”

StarStarStarStarStar
  • Work-Life-Balance
  • Kultur & Werte
  • Karrieremöglichkeiten
  • Vergütung & Zusatzleistungen
  • Führungsebene
Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Slough, Berkshire, South East England, England (Vereinigtes Königreich)
Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Slough, Berkshire, South East England, England (Vereinigtes Königreich)
Empfiehlt
Neutrale Prognose
Keine Meinung zu Geschäftsführer

Ich habe in Vollzeit bei O2 gearbeitet (Über 10 Jahre)

Pros

The people in O2 demonstrate a ot of commitment to the customer

Kontras

Slow to change and beauroctratic processes

Rat an das Management

Make things frictionless

Antwort von O2

2. Okt 2017 – Resourcing Consultant

Thanks for the review - we really do appreciate hearing from you. At o2 we are all about putting the customer at the heart of everything that we do so to hear that you feel that this was one of the... Mehr

Andere Mitarbeiterbewertungen für O2

  1. „Great company”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Senior Presales Engineer in Madrid (Spanien)
    Akt. Mitarbeiter - Senior Presales Engineer in Madrid (Spanien)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei O2 (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    Project exviting and international ptojection

    Kontras

    Low salaries and difficult promotiin

    Antwort von O2

    3. Okt 2017 – Resourcing Consultant

    Thanks for the time to leave a review - we really appreciate it. This page is for o2 UK and I notice that you work in Madrid. There is a Glasdoor page for Telefonica that you can leave a review on... Mehr


  2. „Not what they say they are...”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Store Leader in London, England (Vereinigtes Königreich)
    Ehem. Mitarbeiter - Store Leader in London, England (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei O2 gearbeitet (Über 5 Jahre)

    Pros

    Good employee perks, if you like mobile tech
    Good networking opportunities for employees

    Kontras

    Lack of support from regional manager
    Salaries are pathetic compared to the rest of the telecoms retail sector
    Lots of pressure on sales, without appropriate supporting resources (i.e. staff)
    They treat their customers like rubbish, even though they like to make out they're the best (of a bad bunch...)
    Such a tight squeeze on budgets left them to put more pressure on store staff, without any support
    One of their straplines for employees is 'do more with less'.. aka "we will slash your budgets while expecting an ever increasing output"
    Really horrific 'boys club' culture which runs throughout the entire business, but is especially prominent at store Leader/regional leader level (and they wonder why they can't hit their diversity quota...)
    If you're friends with your boss, you'll probably get a promotion. If you work hard, you probably won't.
    There is an unbelievable amount of pretence throughout the company.
    You will hear the phrase 'devils advocate' 10 times a day, and it will drive you mad.
    No work life balance. You are in constant contact and can't switch off.

    Rat an das Management

    Start to actually care about your staff. Stop PRETENDING that you actually care.
    Stop being so process driven, and functional, and start treating people like people.

    Antwort von O2

    2. Nov 2017 – Resourcing Consultant

    First of all thank you for taking the time to leave us a review. We do appreciate your honest feedback and looking at your comments there appears to have been a lot of negatives for you during your... Mehr

Es gibt neuere Bewertungen für O2.
Es gibt neuere Bewertungen für O2.

Neueste anzeigen

Sie arbeiten bei O2? Teilen Sie Ihre Erfahrungen.

O2
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
 
Zum Bewerten klicken
oder