NTT - Zeer ontgoocheld | Glassdoor.at
  1. Hilfreich (1)

„Zeer ontgoocheld”

Ehem. Mitarbeiter - IT Supportmedewerker in Diegem

Ich habe weniger als ein Jahr bei NTT als Vollzeit gearbeitet

Pros

ik denk dat zowat iedereen die hier start een bedrijfsvoertuig krijgt en men is naar ik heb horen zeggen zeer soepel over model, merk etc. na inloopperiode van 6 maand

Kontras

Als helpdeskmedewerker zat ik in een ruimte in schril contrast met alle andere werkplekken in het gebouw, vuil, te klein, geen buitenvenster en gebrekkig werkende airco. Geen degelijke opleiding gekregen over de manier van werken, de software die in het bedrijf gebruikt wordt, wel vanaf de eerste week heel veel prestatiedruk vanuit het buitenland en weinig tijd om te leren. Ik was heel tevreden dat ik na 2 maand kon... vertrekken, want ook over mijn uurregeling werd niet de waarheid verteld tijdens sollicitatiegesprekken. Ik zou dit bedrijf aan niemand aanraden, dit was zonder meer de slechtste ervaring ooit voor mij.

Rat an das Management

Indien u een goede service wilt van de IT-support afdeling, neem dan mensen aan die uitsluitend voor Dimension Data Belgium kunnen werken, andere landen zoals Frankrijk Nederland bij ondesteunen is er echt teveel aan, eveneens stand-by blijven voor telefonische oproepen.

NTT2017-06-07
  1. „Geht so”

Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

Ich arbeite bei NTT (Vollzeit)

Pros

Sehr international ausgerichtetes Unternehmen

Keine Anpassung an den IT KV

NTT2019-04-20
  2. „Viel Potential”

Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose

Ich arbeite bei NTT (Vollzeit)

Pros

Das Unternehmen gemeinsam mit den schwestern der NTT Group hat extrem viel Potential.

Kontras

Zur Zeit ist das Arbeitsumfeld durch viele Umstellungen und Änderungen sehr schwierig.

NTT2018-05-22

Mehr Bewertungen zu NTT entdecken.