JetBlue - Treat Employees as you would Customers | Glassdoor.at
  1. Hilfreich (5)

    "Treat Employees as you would Customers"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Specialist in Salt Lake City, UT
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 5 Jahre bei JetBlue gearbeitet (Teilzeit)

    Pros

    -Work from home -Flight benefits -Major Airline -Ability to trade schedule around

    Kontras

    Micromanaged and no trust is put in employees. I was there nearly 8 years and proved myself to be a valuable employee. Very poor management. Disorganized leadership. The way they treat employees (I left on my own, so not a disgruntled employee who was fired) is uncalled for. I saw countless friends be let go just because they made up a reason for it. Once they are done with you, you are gone. Well, I was done with JetBlue...

    Mehr anzeigen
    JetBlue2019-01-01
  1. Hilfreich (1)

    "Not the same as it used to be but still good"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Airport Operations Crew Member 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei JetBlue (Vollzeit)

    Pros

    Culture, community involvement, job security

    Kontras

    Pay below industry standard, investors run the show, not as much focus on crewmembers

    Rat an das Management

    Go back to the basics. As we grow, we can still show appreciation to crewmembers without sacrificing money. Keep the same small airline charm and treat your people right. Promises is nothing without the people behind it being treated the right way.

    JetBlue2019-08-09
  2. "My time at B6"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - In Flight Crew Member in New York, NY
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 5 Jahre bei JetBlue gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    One of the best airlines around

    Kontras

    I would have to say there were no cons for me

    Rat an das Management

    Hire more qualified managers and Team Leaders

    JetBlue2019-08-07

Mehr Bewertungen zu JetBlue entdecken.