Cover image for Booking.com
Logo
Alle Fotos anzeigen

Booking.com

Aktiver Arbeitgeber

Booking.com

Bewertung posten

Mein bis jetzt bester Arbeitgeber! - Anonymer Mitarbeiter bei Booking.com: Mitarbeiterbewertung

    1. 5,0
      27. Juni 2022
      Anonymer Mitarbeiter
      Ehem. Mitarbeiter
      Empfehlen
      Positive CEO-Bewertung
      Geschäftsprognose

      Pros

      Team Atmosphären, Unternehmenskultur, Flache Hierarchien, Gehalt, weitere Benefits, Freie Tage

      Kontras

      Es wird immer nur die Globale Strategie betrachtet und Lokal kann somit nur sehr eingeschränkt agil arbeiten

    Weitere Mitarbeiterbewertungen

      1. 5,0
        19. Nov. 2023
        Customer Service Representative
        Ehem. Mitarbeiter, weniger als 1 Jahr
        Bellevue, WA
        Empfehlen
        Positive CEO-Bewertung
        Geschäftsprognose

        Pros

        This was the best office type job I've had. The job was interesting and speaking to people from all around the world was great. Every day was structured but you still had flexibility in which tasks you'd do that day. Managers were kind and working with people from different countries was great. I felt like I was making a difference in customer's days even from my small role as a customer service rep.

        Kontras

        As part of the customer service job, sometimes customers can be rude. But this is not Booking.com's fault.

        1
        1. 1,0
          6. Dez. 2023
          Account Executive
          Akt. Mitarbeiter
          Orlando, FL
          Empfehlen
          Positive CEO-Bewertung
          Geschäftsprognose

          Pros

          The company has good benefits but I do not suggest entering partner support departments (lps)

          Kontras

          Worst department I’ve ever worked in within the company. Toxic corporate

        Mehr Bewertungen zu Booking.com entdecken.