Blue Apron - Lack of organization | Glassdoor.at
  1. „Lack of organization”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Supervisor in Arlington, TX
    Empfiehlt
    Negative Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Blue Apron (Vollzeit)

    Pros

    Rapid growth for motivated individual.

    Kontras

    No one is ever on the same page.

    Rat an das Management

    Uniformity

    Blue Apron2019-03-06
  1. „Good experience overall”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Experience Associate in Austin, TX
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Blue Apron (Vollzeit)

    Pros

    Great people and cool product

    Kontras

    Vacation days and hours weren't ideal but usual for service industry

    Blue Apron2019-09-11
  2. Hilfreich (2)

    „Take the job if you can't find anything else”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Senior Customer Experience Agent in Austin, TX
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Blue Apron gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Fairly simple job (if you don't mind getting yelled at all day), nice office, friendly peers.

    Kontras

    No opportunity to grow (unless by some miracle someone else quits or HQ decides to expand the opportunities in the Austin office), no issue is ever really addressed/fixed, the company culture is dead, and there is a huge lack of communication between departments.

    Rat an das Management

    Invest in your current employees! The turnover in CX is rampant because the company offers nothing to hard working contributors. The fact that management doesn't even attempt to talk to employees who are considering leaving after working there for several years, says alot about how much they care.

    Blue Apron2019-09-04

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