99jobs - Bons no marketing. | Glassdoor.at
  1. Hilfreich (2)

„Bons no marketing.”

Ich habe für mehr als ein Jahr bei 99jobs gearbeitet -

Pros

Ambiente de Startup, descolado, com bastante pessoas influentes passando pelo escritório.

Kontras

Acredito que quando a coisa aperta, a filosofia não deveria ser esquecida. Sei que as empresas buscam lucro, mas com o slogan que tem, acho chato algumas coisas acontecerem. E apesar de ser um ambiente de startup, a comunicação poderia ser um ponto forte de atenção. Acho que talvez também aumentar a maturidade e senioridade da equipe seria benéfico.

Rat an das Management

Escute mais, esteja mais próximo das pessoas que estão realmente operacionalizando o negócio!

99jobs2015-07-17
  1. „great people with no clear direction”

• Führungs­ebene
     in São Paulo, São Paulo
    Neutrale Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

Ich habe bei 99jobs gearbeitet -

Pros

Fun place to work, great office, great people. Some good employees with real interest in making things work. It is a good place to gather experience if you work with recruiting.

Kontras

Lack of strategic direction. Good people tend to be demotivated or leave. Not really engaged to horizontal management. Rules do not apply to everyone.

Rat an das Management

Be really open to feedback. Why not focus on what you do best and do it with all your efforts?

99jobs2016-10-31
  2. „A startup with a vibrant culture and unique identity”

• Führungs­ebene

Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

Ich habe bei 99jobs gearbeitet -

Pros

Independence to find solutions to problems faced at the consultancy projects Fun and engaging work environment

Kontras

Lack of clear strategic direction Lack of experienced team members / leaders

99jobs2016-09-07

Mehr Bewertungen zu 99jobs entdecken.