Arbeiten bei Sensée | Glassdoor.at

Überblick über Sensée

London, England (Vereinigtes Königreich)
501 bis 1.000 Mitarbeiter
2005
Privatunternehmen
Personalrekrutierung & Outsourcing
Unbekannt / Nicht zutreffend
Unbekannt

Bewertungen für Sensée

3,4
StarStarStarStarStar
BewertungstrendsBewertungstrends
Würden einem Freund empfehlen
Befürworten Geschäftsführer
(kein Bild)
Steve Mosser
51 Bewertungen
  • Hilfreich (2)

    „Nothing but good things to say about them.”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Newcastle upon Tyne, England (Vereinigtes Königreich)
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Newcastle upon Tyne, England (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Teilzeit bei Sensée (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    Very flexible (subject to client requirements) as long as you book your shifts promptly. Training us great. I recently went live on a new account and the training was brilliant and covered pretty much everything needed. Colleagues are great, managers are fab. Yes, you are monitored, but if you're working, what does it matter? Its the same as any office - don't think just because you're working from home it's easy. I work harder now than when I was office based, but love that I finish work and I'm 10 seconds away from my living room.

    Kontras

    Nothing I can think of.

    Rat an das Management

    Keep doing what you're doing. I love working for you.

Alle 83 Bewertungen anzeigen

Auszeichnungen und Preise für Sensée

  • Innovation Award for Service Virtualisation, Professional Planning Forum, 2013

Sie arbeiten bei Sensée? Teilen Sie Ihre Erfahrungen.

Sensée
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
 
Zum Bewerten klicken
oder