Arbeiten bei 4mediarelations | Glassdoor.at

Glassdoor verwendet Cookies um ein optimales Nutzererlebnis zu ermöglichen. Indem Sie fortfahren stimmen Sie unserer Nutzung von Cookies zu. OK | Mehr erfahren

Überblick über 4mediarelations

Sie arbeiten hier? Gratis Arbeitgeberkonto anfordern
London, England (Vereinigtes Königreich)
1 bis 50 Mitarbeiter
Unbekannt
Privatunternehmen
Dienstleistungen
Unbekannt / Nicht zutreffend pro Jahr
Unbekannt

Bewertungen für 4mediarelations

3,1
StarStarStarStarStar
BewertungstrendsBewertungstrends
Würden einem Freund empfehlen
Befürworten Geschäftsführer
4mediarelations CEO Edward Cyster
Edward Cyster
1 Bewertung
  • Hilfreich (1)

    „They made me redundant on my birthday, on my day off”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei 4mediarelations gearbeitet (mehr als ein Jahr)

    Pros

    Sometimes they buy milk for the tea

    Kontras

    Churned out campaigns, unoriginal content, lazy PR, no team culture, no innovation and if you want to push yourself or express any creativity, you will be shut down. No benefits. Senior management uninspiring and relunctant to change and be a forward-thinking PR agency. The sales team is bigger than the media team. This is a sales job. If your ambition is to work in a call centre then this is for you. Although a call centre may have a nicer culture and atmosphere.

    Rat an das Management

    When I joined 4media I was not welcomed with drinks or given any opportunity to mix with the 'team', try adding some culture & building a team network. There are no benefits, no flexibility, no reward for working here (even the salary left a lot to be desired). If you want to do 3 campaigns a week on seatbelts then by all means work here. PR should be forward-thinking, fun & give clients the opportunity to stand-out amongst a congested space. I think 4media aim to congest the space, clogging up broadcast with the same campaigns, same story, same spokespeople and same media targets. A little creativity and passion would go a long way.

Alle 7 Bewertungen anzeigen

Auszeichnungen und Preise für 4mediarelations

Teilen Sie uns mit, wenn Arbeitsplatz- oder Branchenauszeichnungen nicht berücksichtigt wurden – Auszeichnungen hinzufügen

Sie arbeiten bei 4mediarelations? Teilen Sie Ihre Erfahrungen.

4mediarelations
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
 
Zum Bewerten klicken
oder